فردا آخرین مهلت ثبت‌نام دوره‌های کاردانی به کارشناسی

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه بیش از 97 هزار داوطلب در دوره‌های کاردانی به کارشناسی ثبت‌نام کردند، گفت: داوطلبان تا ساعت 24 فردا پنج‌شنبه 18 خردادماه جاری فرصت دارند در این دوره‌ها ثبت‌نام کنند.

دکتر حسین توکلی در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: براساس برنامه زمانی اعلام شده ثبت نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1396 تمامی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اعم از دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی ساعت 24 فردا 18 خردادماه 96 پایان می پذیرد. تاکنون تعداد 97هزار و 156 داوطلب ثبت نام نمودند.

وی افزود: در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 96 برای 67 کد رشته امتحانی به شرح مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام صورت می گیرد که پذیرش در 20 کد رشته امتحانی و 67 رشته امتحانی از طریق آزمون و پذیرش در47 کد رشته امتحانی دیگر از 67 کد رشته امتحانی صرفا براساس سوابق تحصیلی و یا به عبارت دیگر بدون آزمون انجام خواهد گرفت.

مشاور عالی سازمان سنجش تاکید کرد: آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1396 برای 20 کد رشته امتحانی که پذیرش در آنها با آزمون می باشد در روز جمعه 13 مردادماه 96 در حوزه های امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.

او ادامه داد:کارت شرکت در آزمون 20 کد رشته امتحانی پذیرش و با آزمون است روز سه شنبه 10 مردادماه 96 بر روی سایت سازمان سنجش می رود و لذا داوطلبان ذیربط ضرورت دارد از روز سه شنبه 10 مرداد ماه 96 تا ساعت 24 روز پنج شنبه 12 مردادماه 96 به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای مربوط اقدام کنند.

توکلی خاطر نشان کرد: ظرفیت پذیرش آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1396 به جز ظرفیت پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی جمعا 162هزار و 108 نفر می باشد. داوطلبانی که علاقمند به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی نیز می باشند ضرورت دارد براساس اطلاعیه دانشگاه آزاد اسلامی که به نحوی مقتضی به داوطلب ذیربط خواهد رسید و در مهلت مشخص شده به سایت آن دانشگاه مراجعه و براساس شرایط و ضوابط اعلام شده در سایت دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به انتخاب کد رشته محلهای تحصیلی مورد علاقه خود از کد رشته مربوط اقدام نمایند.

201

کد خبر: 785030

وب گردی

وب گردی