وزیر علوم با خیّرین در ماه رمضان دیدار خواهد کرد

دکتر محمد حسین امید، قائم مقام وزیر در ستاد خیّرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از برنامه ریزی ستاد خیّرین برای برگزاری نشست وزیر علوم با خیّرین و واقفین آموزش عالی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، امید با یادآوری برنامه ریزی و اقدامات صورت گرفته در ستاد خیّرین وزارت علوم برای ارتقای سهم مشارکت های مردمی در عرصه علم و فناوری، هدف از برگزاری نشست های متعدد و مستمر با خیّرین و واقفین آموزش عالی را، آشنایی با دیدگاه ها و نظرات آنها و برطرف نمودن موانع و مشکلات احتمالی جهت حضور هر چه بیشتر خیّرین و واقفین در حوزه آموزش عالی ذکر کرد.

قائم مقام وزیر در ستاد خیّرین وزارت علوم، با دعوت از عموم مردم برای حضور و مشارکت در توسعه زیر ساخت های آموزش عالی، سرمایه گذاری در این عرصه را برای اقتدار امروز و قدرت روز افزون کشور، امری مهم و سرنوشت ساز دانست و برنامه ریزی ها و اقدامات صورت گرفته در ستاد خیّرین وزارت علوم را در این راستا ارزیابی کرد.

امید در ادامه با تقدیر و تمجید از اقدامات ارزنده و خداپسندانه صورت گرفته از جانب خیّرین و واقفین در دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری، عرصه علم و فناوری را بدلیل اهمیت و ماهیت آن، بهترین و مطمئن ترین عرصه برای مشارکت و حمایت عموم مردم معرفی کرد.

201/204

کد خبر: 785118

وب گردی

وب گردی