واکنش هنرمندان به حملات صبح امروز در تهران/در حوادث تلخ ملى کنار همیم

در پی تیراندازی های صبح امروز در تهران، هنرمندان واکنش هایی را در صفحات مجازی اینستاگرام نشان دادند و از این حملات اعلام انزجار کردند..

به گزارش ایسکانیوز، در پی تیراندازی های صبح امروز، 17 خرداد، در تهران، هنرمندان واکنش هایی را در صفحات مجازی خود در اینستاگرام نشان دادند.

مهراب قاسم خانی، فیلمنامه نویس در صفحه خود، نوشت: ما شاید سر فوتبال به هم فحش بدیم... شاید سر اختلاف عقیده سیاسى با هم دعوا کنیم... شاید به خاطر تفاوت شیوه زندگیمون به هم توهین کنیم.... ولى.... ما نشون دادیم که همیشه توى حوادث تلخ ملى کنار همیم... امروز تمام ایران عزادار و خشمگینه... تمام ایران.

حجت اشرف زاده، خواننده با محکوم کردن حملات صبح امروز، نوشت: با فاصله کمی از پست قبل این پست رو موقّت میگذارم ، برای اونها که گفتن اگه راست می گی برو خودت دفاع کن، یا گفتن برو دوباره ایرانتو بخون، روزگاری که در شرق کشور درمقابل طالبان و اشرار جنگیدیم برای وطن، اون موقع سرباز وطن شدم. و سرباز وطن خواهم ماند چنانکه هم اکنون اگر نیاز باشه بعنوان نیروی آموزش دیده به میدان خواهم رفت تا پای جانم برای مردم و وطنم . اهالی هنر در کنار هنرشان پا به پای سربازان وطن برای دفاع خواهند ایستاد. ربطی به جناح و افکار سیاسی هم ندارد. اینکه دوست داریم برای مردممان کنسرت بدهیم هیچ منافاتی با دفاع از وطنمان ندارد. ده باره و صد باره جان فدا خواهم کرد در کنار سربازانمان و دشمنی که قصدجان مردم بی گناه کند خاروخفیف تر از اون هست که ذره ای از بزرگی و عظمت ایران سترگ رو کم کند.

هنرمندان بسیار دیگری هم با انتشار عکس و مطلب در صفحات اینستاگرام خود، حملات امروز را محکوم کرده و از مردم خواستند تا همبستگی خود را حفظ کنند؛ حبیب رضایی، شبنم مقدمی، سارا خوئینی ها، پرستو گلستانی، فرهاد آئیش، الهام حمیدی، آتیلا پسیانی، اشکان خطیبی، پریناز ایزدیار، میلاد کی مرام، نوید محمدزاده، سحر دولتشاهی، محسن تنابنده، کامبیز دیرباز، نرگس آبیار، بهنوش بختیاری، حسین پاکدل و رضا صادقی از جمله هنرمندانی هستند که در صفحات مجازی همدردی خود را ابراز کردند.
در ادامه بخشی از تصاویری را که بیشتر در فضای مجازی منتشر شد، می بینید.



501

کد خبر: 785168

وب گردی

وب گردی