برگزاری مصاحبه های آزمون دکتری به صورت استانی/ توجه به شاخص های منطق، عقلانیت، آینده‌نگری و قانون‌مداری در برنامه‌ریزی امور دانشگاه

دویست و دوازدهمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز به ریاست دکتر علی محمد نوریان و با حضور اعضا در سازمان مرکزی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر نوریان در ابتدای این جلسه با اشاره به اهمیت فضائل و مواهب ماه مبارک رمضان گفت: این ماه فرصتی برای کنترل بر نفس است، اگر کسی بخواهد از لحاظ معنوى رشد و پرورش یابد و به طهارت روح و کمال مطلوب برسد، باید هواى نفس خود را مهار کند .

دکتر نوریان در ادامه به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی توصیه کرد از فضیلت های این ماه بهره برده و در تزکیه نفس و در تقویت ابعاد معنوی و انسانی وجود خود بکوشند.

دکتر نوریان با بیان اینکه توسعه کیفی باید در دستورکار دانشگاه آزاد اسلامی قرار گیرد، تاکید کرد: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی به لحاظ کمی به رشد قابل توجهی رسیده است به طوری که امروز به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان مطرح است و نیازمند توسعه کیفی و همه جانبه است.

‌سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به اعضای هیات رئیسه گفت: مسئولان دانشگاه برنامه های خود را باید برمبنای توسعه کیفی تدوین و چهار شاخص منطقی بودن، عقلانیت، آینده‌نگری و قانون‌مداری را در برنامه‌ها لحاظ کنند.

در ادامه این جلسه پس از ارائه گزارش معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص آزمون EPT و نحوه برگزاری آن مقرر شد موضوع در کمیسیون شماره یک مطرح و کارشناسی شده و جهت تصمیم‌گیری نهایی در جلسه بعدی هیات رئیسه مطرح گردد.

همچنین براساس سیاست های دانشگاه مبنی بر تفویض اختیار و تمرکززدایی، مقرر شد مصاحبه های آزمون دکتری سال 96 به صورت استانی برگزار شود که جزئیات آن بعد از تعطیلات تابستانی دانشگاه آزاد اسلامی، متعاقباً اعلام خواهد شد.

در ادامه دویست و دوازدهمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه، با توجه به اهمیت و ضرورت پاسخگویی به ارباب رجوع، دانشجویان، اساتید و همکاران و جهت جلوگیری از ایجاد خلل در برنامه های اداری مدیران، تصمیم گیری شد از این پس تمامی جلسات مدیران و شوراهای این دانشگاه بعد از ساعت 14 برگزار شود.

201

کد خبر: 785197

وب گردی

وب گردی