دستگیری عامل شلیک به ٧ زن در زنجان / متهم  شیشه ای و دچار اختلال روانی است

طی چند روز اخیر، پلیس زنجان در جریان شلیک گلوله ساچمه‌ای و مجروح‌شدن ٧ نفر از بانوان زنجانی و انتقال آنها به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل ازشهروند سردار علی آزادی، فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: « با توجه به اهمیت موضوع و شایعات پخش‌شده در فضای مجازی و سطح شهر زنجان، پلیس بلافاصله برای به دام انداختن متهم یا متهمان پرونده در دام قانون وارد عمل شد؛ پس از بررسی و تحقیقات لازم و با استفاده از شگردهای فنی و تخصصی، در سریع‌ترین زمان ممکن موفق به شناسایی و دستگیری متهم شد.


متهم که معتاد به موادمخدر شیشه و دارای اختلالات روانی است، در بازجویی‌های اولیه پلیس به جرم خود معترف شد. وی با بیان این‌که این متهم دارای اختلافات خانوادگی بوده است، رنج سنی افراد مجروح شده را ١٨ تا ٣٠‌سال ذکرکرد.
وی با بیان این‌که متهم از درون خودرو و از پشت به سمت این بانوان تیراندازی کرده است، ادامه داد: «تحقیقات تکمیلی از سوی پلیس آگاهی زنجان ادامه دارد. یکی از دلایل این کار این بوده است که فرد به خاطر مشکلی که با همسرش داشت، تصمیم گرفته بانوان دیگر را مورد اذیت قرار دهد. مجرم در حالی دستگیر شد که تفنگ بادی او در خودرویش قرار داشت و تمام آثار جرمش کشف شد و خود مجرم به تمام جرم‌هایش اعتراف کرد. همچنین حال مصدومان حاد نبوده و سطحی آسیب دیده‌اند و چند نفر هم از بیمارستان ترخیص شدند.»

700

کد خبر: 785245

وب گردی

وب گردی