بروجردی: عظمت ملت ایران با این حوادث بر هم نخواهد خورد/جان یک نفر هم برای ما بسیار با اهمیت است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این اوج پستی و دنائت تروریست‌هاست که با هدف کشتن مردم وارد مجلس و صحن مطهر امام (ره) شدند و اغلب افرادی که در مجلس هم به شهادت رسیدند مردم عادی و کارکنان زحمت کش مجلس بودند.

به گزارش ایسکانیوز، علاالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی صبح امروز در حرم مطهر امام خمینی (ره) و محل حادثه تروریستی روز چهارشنبه حاضر شد و گفت: با توجه به اقتدار نظام جمهوری اسلامی و عنایت الهی امنیت قابل توجهی در این منطقه بحرانی، خوشبختانه کشور ما از امنیت پایدار برخوردار است. این وظیفه ما بود که از طرف کمیسیون سیاست خارجی از زحمات نیروهای امنیتی و نیروهای انتظامی و اطلاعاتی تشکر کنیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: این اوج پستی و دنائت تروریست‌هاست که با هدف کشتن مردم وارد مجلس و صحن مطهر امام (ره) شدند و اغلب افرادی که در مجلس هم به شهادت رسیدند مردم عادی و کارکنان زحمت کش مجلس بودند.

وی ادامه داد: دیروز مقام معظم رهبری از این حادثه با عنوان ترقه بازی یاد کردند و فرمایش ایشان به این معنی است که عظمت ملت ایران با این حوادث بر هم نخواهد خورد و در هر صورت دشمن به دنبال بر هم زدن امنیت است ولی باید مطمئن باشد که در کشور ما این اتفاق نمی‌افتد. دشمنان جمهوری اسلامی تمام منافع نامشروع‌شان را با این انقلاب از دست داده‌اند و طبیعی است که به دنبال چنین اقداماتی باشند ولی فضل الهی و روح بلند امام به همراه عملکرد نیروهای امنیتی باعث شد که آنها دو عملیات ناموفق و کور را انجام بدهند.

وی با اشاره به زمان حادثه تروریستی حرم مطهر گفت: از دست دادن جان یک نفر هم برای ما بسیار با اهمیت است و برای جلوگیری از رخ دادن آن باید تلاش کرد. اما با توجه به اهدافی که تروریست‌ها داشتند نتوانستند به آن برسند و اقدام آنها در حرم امام که در خرداد اتفاق افتاد ما را یاد اقدام‌های منافقین در سال 58 می‌اندازد که البته تروریست‌ها در به سرانجام رساندن اهداف خود ناموفق خواهند بود.

301

کد خبر: 785313

وب گردی

وب گردی