مهم‌ترین اتفاقات هفته گذشته دانشگاه آزاد اسلامی چه بود؟/تصاویر

تفاهم نامه دانشگاه آزاد اسلامی و گسترش فعالیت‌های برون‌مرزی و توسعه روابط دانشگاهی با کشورهای همسایه، دیدار دانشجویان و فعالان دانشجویی با رهبر معظم انقلاب اسلامی از مهمترین اتفاقات دانشجویی در هفته گذشته بود.

به گزارش ایسکانیوز، در ادامه مهمترین رخداد های دانشگاه آزاد اسلامی از شنبه(13خرداد) تا پنجشنبه(18خرداد) را می خوانید.

شنبه 13 خرداد 1396

بررسی تغییرات نمره قبولی در آزمونEPT دانشگاه آزاد اسلامی در دستور جلسه هفته آینده هیات رئیسه دانشگاه

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تقاضای دانشجویان مبنی بر تغییر نمره قبولی در آزمونEPT در دستور کار هفته آینده هیات رئیسه دانشگاه قرار گرفته و هر تصمیمی که اعضای هیات رئیسه در این زمینه بگیرند ما نیز اجرا می‌کنیم.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

یکشنبه 14 خرداد 1396

ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) باید به جوانان و دانشجویان معرفی شود

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن برشمردن ابعاد شخصیت امام خمینی (ره) تاکید کرد، ابعاد شخصیت امام باید با فعالیت های فرهنگی به جوانان مخصوصا جامعه دانشگاهی معرفی شود.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

دوشنبه 15 خرداد 1396

علوی فاضل: دانشگاهیان خود را نسبت به حفاظت و دنبال کردن دستاوردهای انقلاب، امام(ره) و مقام معظم رهبری موظف می‌دانند

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ما دانشگاهیان قدر این اعتمادی که امام به جوانان و مردم کرد را به خوبی درک می کنیم و خودمان را نسبت به حفاظت و دنبال کردن دستاوردهای انقلاب، امام و پیروی از منویات ایشان که در وصیتنامه سیاسی الهی امام به خوبی ذکر شده موظف می دانیم و همچنین به تداوم راه انقلاب با زحمات مقام معظم رهبری خودمان را متعهد می دانیم.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

سه‌شنبه 16 خرداد 1396 -

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی: دانشجویان نگران پرداخت شهریه در دانشگاه آزاد اسلامی نباشند

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نگران شهریه نباشند، تاکید کرد، دانشگاه آزاد اسلامی با دانشجویان برای پرداخت شهریه همکاری می کنند.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

دکتر نوریان در بازدید از واحد دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به اساتید و مسئولان :

بهترین سنین یک جوان در اختیار شماست از آن مراقبت کنید/دانشجویان، پدران و مادران باید در جریان ریز امور دانشگاه قرار گیرند/ اختصاص ساختمان جدید به واحد دندان پزشکی در راستای ارتقای کیفیت و استانداردسازی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی از بخش های مختلف واحد دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بازدید و با مدیران و مسئولان این واحد دیدار و گفتگو کرد.

دکتر علی محمد نوریان در جلسه مشترک با مدیران واحد دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: خوشبختانه واحد دندانپزشکی به لحاظ آموزشی و پژوهشی در حال نهادینه کردن جایگاه خود است و از نظر کیفیت گام های خوبی برداشته که حاصل تلاش مدیران گذشته و در رأس آنها آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) است.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

چهارشنبه 17 خرداد 1396

دکتر نوریان در جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی مطرح کرد

برگزاری مصاحبه های آزمون دکتری به صورت استانی/ توجه به شاخص های منطق، عقلانیت، آینده‌نگری و قانون‌مداری در برنامه‌ریزی امور دانشگاه

دکتر نوریان در ابتدای این جلسه با اشاره به اهمیت فضائل و مواهب ماه مبارک رمضان گفت: این ماه فرصتی برای کنترل بر نفس است، اگر کسی بخواهد از لحاظ معنوى رشد و پرورش یابد و به طهارت روح و کمال مطلوب برسد، باید هواى نفس خود را مهار کند .

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

دیدار دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران با سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی

دکتر نوریان در ابتدای این جلسه با اشاره به اهمیت فضائل و مواهب ماه مبارک رمضان گفت: این ماه فرصتی برای کنترل بر نفس است، اگر کسی بخواهد از لحاظ معنوى رشد و پرورش یابد و به طهارت روح و کمال مطلوب برسد، باید هواى نفس خود را مهار کند .

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

پنج‌شنبه 18 خرداد 1396

گسترش فعالیت‌های برون‌مرزی و توسعه روابط دانشگاهی با کشورهای همسایه در دوره جدید مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی

ولایتی: توسعه همکاری با کشورهای همسایه از اقدامات جدید دانشگاه است

یادداشت تفاهم‌ همکاری بین ایران و عراق برای ایجاد شعب دانشگاه آزاد اسلامی در این کشور صبح امروز با حضور دکتر علی‌اکبر ولایتی، دکتر علی‌محمد نوریان و سیدمحسن حکیم، در سالن جلسات بیمارستان مسیح دانشوری امضا شد.

کتر علی‌اکبر ولایتی، در حاشیه امضای این یادداشت تفاهم با اشاره به ضرورت اهتمام جدی به تجدید نظر در حوزه اقدامات خارجی این دانشگاه ، بررسی روابط غیر مفید و در برخی مواقع زیانبخش و تصمیم گیری در این زمینه و توسعه و رشد فعالیت های برونمرزی به ویژه با کشورهای همسایه و متحد راهبردی جمهوری اسلامی ایران گفت: از جمله اقدامات جدید در زمینه ارتباطات خارجی دانشگاه ،کمک به ایجاد روابط علمی ،دانشگاهی و فناوری به ویژه با کشورهای دوست و متحد راهبردی ایران است که در این زمینه برنانمه ریزی های لازم صورت گرفته و از جمله این اقدامات که با همت دکتر نوریان شکل گرفته توسعه همکاری با کشور عراق است که امروز در این زمینه یادداشت تفاهم همکاری با سید محسن حکیم یکی از شخصیت های برجسته مجلس اعلای عراق به امضاء رسیده است.

نوریان: جذب دانشجو در شعب دانشگاه آزاد اسلامی عراق از ترم آینده

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی هم گفت: «خدا را شکر می‌کنم که در راستای سیاست‌های هیات امنا و هیات مؤسس و همچنین ریاست آن، برنامه‌های بین‌‌المللی دانشگاه آزاد اسلامی را در راسای توسعه کیفی و همکاری با کشورهای همسایه و اسلامی پیش گرفته‌ایم. امضای تفاهم نامه، اولین اقدام در این زمینه بود. ما براساس این یادداشت همکاری به صورت مستقل و یا مشترک با اخذ مجوز از وزارت علوم عراق در این کشور فعالیت علمی بین المللی ، فرهنگی خواهیم داشت. در مرحله اول در رشته‌های علوم‌پایه فعالیت خواهیم کرد و بعد رشته‌های مهندسی و پزشکی را نیز در این کشور راه‌اندازی می‌کنیم.»

محسن حکیم: 5 شعبه دانشگاه را در عراق احداث می‌کنیم

امروز یادداشت تفاهم امضا کردیم، امیدواریم این یادداشت تفاهم به مرحله تفاهم‌نامه و قرارداد برسد و بتوانیم شعب دانشگاه آزاد اسلامی را در شاخه‌های مختلف علوم‌پایه در عراق احداث کنیم. در حال حاضر صدها دانشجوی عراقی در ایران تحصیل می‌کنند و امیدوارم شاهد باشیم که جوانان عراقی نهایت استفاده از این فرصت به دست آمده را ببرند.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

ناگفته های دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی با مقام معظم رهبری

مریم عصارزاده فعال فرهنگی، سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی یکی از سخنرانان در دیدار روز گذشته جمعی از دانشگاهیان با مقام معظم رهبری بود که از مشکلات این دانشگاه گفت.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

مدیرکل دفتر توسعه شبکه‌های آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی: ساها می تواند کامل کننده زنجیره ارزش در دانشگاه آزاد اسلامی باشد

مدیر کل دفتر توسعه و پشتیبانی شبکه های آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به ظرفیت‌ها و تجهیزات کاربردی این دانشگاه اظهار کرد: ساها می تواند زنجیره ارزش را در دانشگاه آزاد اسلامی کامل کند.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

200

کد خبر: 785465

وب گردی

وب گردی