حادثه تروریستی تهران نمی تواند آرمان های انقلاب را خدشه دار کند

فرمانده مرزبانی ناجا گفت:حادثه کوچکی که در تهران رخ داد نمی تواند آرمان های انقلاب اسلامی را خدشه دار کند و این اقدام جوابی دندان شکن در جبهه نبرد در پی خواهد داشت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس ، آئین گرامیداشت چهلمین روز شهادت مدافع وطن استواریکم"محسن دایی زاده"روز گذشته با حضور فرمانده مرزبانی ناجا و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی کشوری در محل مسجد صاحب الزمان کرمان برگزار شد.

سردار"قاسم رضایی"در این مراسم گفت: ایران اسلامی با وجود قرار گرفتن در منطقه ای متلاطم،آرام است و این آرامش را مدیون شهدای مدافعی چون دایی زاده هستیم.
وی اظهار داشت:مرزبانان پاسدار حریم انقلاب اسلامی هستند و در هر نقطه ای تهدیدی صورت پذیرد با حداکثر قوا به مقابله خواهند پرداخت.
سردار رضایی در ادامه گفت:امنیت مرزهای جمهوری اسلامی ایران شایسته شکر و هزینه آن نثارخون جان بر کفان است لذا باطلین بدانند ایران اسلامی فرزندانی عاشورایی دارد و در این دنیا و اخرت سرنوشتی شوم خواهند داشت.
وی گفت:درود می فرستیم به امت اسلامی و ملت بزرگوار ایران که با روحیه انقلابی خود در مقابل استکبار ایستادگی کردند، انقلاب اسلامی هدایای زیادی به ما عطا کرده که شریف ترین آن شهادت در راه پیروی از ولایت است که در این راستا شهدا ناظر و هدایتگر و خانواده شهدای مرزیار انقلاب هستند.
سردار رضایی اظهار داشت:امروز فتنه های فرهنگی و اخلاقی نظام اسلامی را تهدید می کند که لازمه مقابله با این تهدیدات بصیرت افزایی و پیروی از حریم ولایت است و جمعیتی که به تبعیت از مولای خود فریاد بزنند ما انقلابی هستیم فتنه در آن مملکت جایی نخواهد داشت .
فرمانده مرزبانی ناجا در پایان بیان داشت:حادثه کوچکی که در تهران رخ داد نمی تواند آرمان های انقلاب اسلامی را خدشه دار کند و این اقدام جوابی دندان شکن در جبهه نبرد در پی خواهد داشت.

701

کد خبر: 785469

وب گردی

وب گردی