در پی حادثه تروریستی تهران؛ جشنواره فیلم شهر با موضوع «شهر امن» فراخوان داد

به دنبال حادثه تروریستی روزهای گذشته در تهران، بخش محلهششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر به فیلم‌های کوتاه موبایلییا حرفه‌ای و یا انیمیشن با موضوع «شهر امن» جایزه ویژهاهدا می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر،به دنبال حملات تروریستی چند روز قبل به تهران و همبستگیقابل توجه مردم کشورمان با یکدیگر، شورای برگزاری جشنواره،جایزه‌ ویژه‌ای را برای فیلم‌های کوتاه حداکثر تا 120 ثانیه‌ و باموضوع «شهر امن» در نظر گرفته است. این فیلم‌ها می‌توانندمربوط به هریک از شهرهای ایران باشند و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

این فیلم‌ها در دو قالب مستند یا داستانی، می‌توانند با تلفنهمراه و یا دوربین‌های تصویربرداری تولید شوند و انیمیشن‌هایکوتاه نیز مورد پذیرش خواهند بود.

اعضای هیات داوری بخش محله جشنواره شهر از میانسینماگران و کارشناسان شهری انتخاب می‌شوند و تمامی آثارراه‌یافته به بخش مسابقه، گواهی شرکت دریافت می‌کنند.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ۳۱ خردادماه از طریق سایترسمی ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر به آدرس www.urbanfilmfest.org ثبت‌نام و اصل فیلم را بر اساسفراخوان اعلام شده در سایت، به دبیرخانه جشنواره واقع درپردیس سینمایی ملت ارسال کنند.

ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر نیمه اول مردادماه بهدبیری سیدعلی احمدی در تهران برگزار می‌شود.

٥٠١

کد خبر: 785486

وب گردی

وب گردی