تصاویری از نسل جدید بنتلی Flying Spur فاش شد

 تاکنون تنها نمونه های ابتدایی از نسل جدید بنتلی Flying Spur در  حال تست دیده شده بودند اما اکنون بدنه ای نزدیک به تولید از این خودرو فاش شده است.

به گزارش ایسکانیوز، نسل بعدی Flying Spur که أساسا نسخه ای سدان از بنتلی کانتیننتال است، از پلتفرم پورشه پانامرا بهره می برد، البته بزرگ تر از این سدان لوکس خواهد بود.

گمان می رود کانتیننتال جدید از EXP 10 Speed 6 کانسپت الهام بگیرد در نتیجه می توان انتظار داشت این مدل Flying Spur نیز مخصوصا در قسمت جلو عناصر طراحی مشابهی با آن داشته باشد. در حال حاضر این خودروساز بریتانیایی تلاش کرده تا با پوشش استتاری، نمونه اولیه این خودرو را شبیه به Flying Spur کنونی کند اما می توان تشخیص داد که شکل کلی آن تغییر قابل توجهی نخواهد داشت.

البته پلتفرم تنها ویژگی مشترک Flying Spur بعدی با پانامرا نخواهد بود. گمان می رود برخی گزینه های پانامرا در این مدل بنتلی نیز ارائه شوند که شامل 6.0 لیتری تواین توربو W12 نیز خواهد بود. هم چنین انتظار می رود نسخه ای هیبریدی شارژی نیز برای نسل بعدی Flying Spur ارائه شود حتی موتورهای دیزلی نیز حداقل در اروپا برای آن ارائه خواهند شد.

این مدل اواخر سال 2018 یا اوایل سال 2019 رونمایی خواهد شد.

401

کد خبر: 785594

وب گردی

وب گردی