جوان‌ترین استارت‌آپ‌ ایران در رویداد نوآیش اَکسل

دو نوجوان ١٣ و ١٤ ساله که با استعداد و توانایی خود در بین ١٠ تیم برتر پیش‌شتاب‌دهی اَکسل اصفهان قرار گرفته بودند، روز جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ برای ورود به مرحله شتاب‌دهی با تیم های دیگر رقابت می کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مانی رضازادگان و حامد توکلی، دو دانش‌آموز اصفهانی در دبیرستان استعدادهای درخشان شهید اژه‌ای، پیش از این با فعالیت‌های درخشان خودشان توانستند نظر متخصصان زیادی را در رویداد نوآفرینی شتاب‌دهنده اَکسل اصفهان به خود جلب کنند و تحسین و تشویق آنها را از آن خود کنند.

اکنون بسیاری منتظرند تا ببیند وضعیت نهایی این تیم چه خواهد شد و آیا آنها توانایی راهیابی به مرحله شتابدهی را دارند؟ اگر این اتفاق بیفتند مانی و حامد جوان‌ترین بنیان‌گذاران یک کسب‌وکار استارت‌آپی در ایران خواهند بود که حتی در نوع خود در دنیا کم‌نظیر است.

تیم ‌«مدرن‌وار (Modern War)»، با ایده بازی‌سازی استراتژیک آنلاین در رویداد نوآفرینی شتاب‌دهنده اَکسل شرکت کردند، اما بعداً مشخص شد این نوجوانان حرف‌های بیشتری برای گفتند دارند و توانایی‌های بیشتری از آنها کشف شد.

در کارنامه جالب این تیم جوان، همکاری با پروژه‌هایی مانند سایت خبررسانی هلوز، پُزانداز عکس، مینی‎فیلم و بازی​های ویروس‌سیروس، آخرین خشاب، ف مثل فراری و ۲۲۰ به چشم می‌خورد. مانی اکنون مدرس زبان برنامه نویسی به دیگران است.

در فراخوان رویداد نوآفرینی شتابدهنده اَکسل در اصفهان، ۱۱۰ تیم ثبت نام کردند که از این بین تنها ۱۶ تیم بلیط ورود به رقابت چهار روزه را پیدا کرده و این مانی و حامد از تیم‌ وارمدرن بودند که جایزه «امید فردا» را از آن خود کردند.

تیم ‌وارمدرن در رویداد چهار روزه نوآفرینی که توسط شتاب‌دهنده اَکسل اصفهان در فروردین ماه ۱۳۹۶ برگزار شد شرکت کرده و با کمک مربیان حوزه کسب‌وکار، نرم افزار، بازی و برنامه‌نویسی توانست ایده خود را بهبود ببخشد و پابه‌پای گروه‌های حرفه‌ای دیگر پیش برود. اعتمادبه‌نفس و انگیزه این گروه در ارائه کار خود، همه را شگفت‌زده کرد.

آنها همچنین جز ۱۰ تیم برگزیده‌ای بودند که برای ورود به مرحله پیش‌شتاب‌دهی اَکسل انتخاب شده و در دوره فن‌افزایی یا پیش‌شتاب‌دهی اَکسل برای تکمیل طرح کسب‌ و کار و محصول اولیه خود شرکت خواهند داشت.

نخستین رویداد نوآیش اَکسل اصفهان، جمعه، ۱۹ خرداد بین ساعات ۹:۳۰ تا ۱۳ در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

204/200

کد خبر: 785696

وب گردی

وب گردی