دومین دوره کارگاه آموزشی ترجمه همزمان برگزار می‌شود

انجمن صنفی مترجمان شهر تهران دومین دوره «کارگاه آموزشی ترجمه همزمان» را تابستان امسال برگزار می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی مترجمان شهر تهران، دومین دوره «کارگاه آموزشی ترجمه همزمان» طی روزهای تابستان برگزار می‌شود.

این کارگاه آموزشی در سطح عمومی و با تدریس علیرضا خان جان مترجم همزمان و مدرس ترجمه برگزار می شود.

این دوره با رویکرد کارگاهی و به صورت عملی (انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی) برگزار خواهد شد. در پایان نیز به شرکت‌کنندگان گواهی معتبر دوزبانه مورد تأیید انجمن داده می شود. گواهی مزبور در نظام رتبه‌بندی مترجمان حائز اهمیت خواهد بود. همچنین از مترجمان برگزیده این کارگاه نیز جهت همکاری و مشارکت در پروژه‌های آتی ترجمه همزمان دعوت به عمل خواهد آمد.

شرکت کنندگان در این دوره باید این شرایط داشته باشند: تسلط به زبان انگلیسی (دارندگان مدرک کارشناسی ارشد یا دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های مترجمی زبان انگلیسی، ادبیات انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی و زبان‌شناسی)

دومین کارگاه آموزشی ترجمه همزمان، طی ۸ جلسه ۴ ساعته در روزهای شنبه از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۰ برگزار می شود.

هزینه حضور در این کارگاه، ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است و اعضای انجمن مترجمان شهر تهران می توانند با تخفیف، مبلغ ۶ میلیون ریال پرداخت کنند.

ظرفیت کارگاه مورد نظر حداکثر ۱۵ نفر و مکان برگزاری آن نیز دفتر انجمن صنفی مترجمان شهر تهران واقع در تهران، میدان انقلاب، خیابان کارگر جنوبی، خیابان لبافی‌نژاد، پلاک ۳۲۲ واحد ۹ خواهد بود.

502

کد خبر: 785813

وب گردی

وب گردی