ترجمه کتابی با موضوع فلسفه اخلاق ارتباط با حیوانات

بهنام خداپناه گفت: ترجمه کتاب "آزادی حیوانات" ترجمه اثری از پیتر سینگر را به تازگی تکمیل کرده ام و به زودی توسط انتشارات ققنوس منتشر می شود.

بهنام خداپناه مترجم در گفت وگو با ایسکانیوز بیان کرد: ترجمه کتاب "آزادی حیوانات" اثر پیتر سینگر را به تازگی تکمیل کرده ام و به زودی توسط انتشارات ققنوس منتشر می شود. این اثر یک کتاب فلسفی و کتابی شناخته شده از یک اخلاقدان استرالیایی و یک نویسنده شناخته شده در حوزه نگارش کتابهای فلسفی است.

وی افزود: کتاب "آزادی حیوانات" در رابطه با شاخه ای در فلسفه با عنوان اخلاق ارتباط با حیوانات نوشته شده است و در نوع خود کتاب شناخته شده ای است . تقریباً 42 سال از نگارش این کتاب می گذرد و اولین بار در سال 1975 کتاب چاپ شد و تا به حال به 20 زبان دنیا ترجمه شده است و برای اولین بار است که به فارسی ترجمه می شود.

این مترجم اظهار کرد: همچنین کتاب "درآمدی بر فهم فایده" از سری کتابهای انتشارات آکیومنت به قلم تیم مولگان را ترجمه کرده ام . این کتاب درباره نظریه های مختلف در مکتب فایده باوری سخن می گوید. و مکتب فایده باوری یک مکتب اخلاقی، سیاسی و اجتماعی است و قرار است به زودی توسط انتشارات طاها منتشر شود.

502

کد خبر: 785917

وب گردی

وب گردی