«شب شعر رمضان» در انجمن ققنوس 

بیست و سومین محفل ادبی ققنوس با عنوان "شب شعر رمضان در ققنوس" با حضور شاعران مطرح و نام آشنای کشور در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، بیست و سومین محفل ادبی "ققنوس" همزمان با ماه مبارک رمضان و ویژه برنامه های برآستان جانان، با اجرای مینا آقازاده شاعر، نویسنده و منتقد ادبی و شعرخوانی شاعران نام آشنا و حضور علاقمندان به شعر و ادب فارسی، فردا دوشنبه 22 خرداد ماه ساعت 17 در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می شود.

بنا بر این گزارش؛ اجرای این شب شعر بر عهده مینا آقازاده است و شاعران مطرحی چون حمیدرضا شکارسری، کریم رجب زاده و علیرضا آذر به عنوان میهمانان ویژه‌ی این محفل ادبی، در وصف ماه مبارک رمضان و فضیلت این ماه الهی شعرخوانی خواهند کرد.

گفتنی است؛ معرفی کتاب های شعر پرمخاطب از دیگر بخش های این شب شعر است که توسط مجری برنامه به مخاطبان معرفی می شود؛ اسامی و نویسندگان کتاب ها عبارتند از ؛ گاهی فقط سکوت به فریاد می رسد، اثر محسن محمدی، هر عید محبوبه منی، عاشقانه های نزار قبانی ترجمه اصغر علی کرمی، طهران پایِ تخت، اثر امیرحسین رجب زاده

بخش پایانی شب شعر رمضان در ققنوس، اجرای زنده دعای قبل از اذان با عنوان "این دهان بستی" توسط محمود جاهد از هنرمندان مطرح کشور در حوزه موسیقی است که مقارن با وقت ملکوتی اذان و افطار، حال و هوای معنوی به این مراسم خواهد بخشید.

عموم علاقمندان برای شرکت در این برنامه ادبی می توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در بلوار آیت الله کاشانی، بعد از تقاطع شهید ستاری، جنب شهر کتاب، مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 8- 44088707 تماس بگیرند.

502

کد خبر: 785969

وب گردی

وب گردی