هیچ تخلف انتخاباتی از دانشگاه‌ها گزارش نشده است

عضو شورای مرکزی کمیته انضباطی وزارت علوم با تاکید بر اینکه هیچ گزارشی مبنی بر تخلف انتخاباتی از دانشگاه‌ها به این شورا ارسال نشده است، گفت: در برنامه‌های انتخاباتی دانشگاه‌ها هیچ کار غیرقانونی و بدون مجوزی اتفاق نیفتاده است.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر مجتبی صدیقی با اعلام این مطلب اظهار کرد: هیچ گزارشی از دانشگاه‌ها با عنوان تخلف انتخاباتی به شورای مرکزی انضباطی ارسال نشده است، در واقع زمانی پرونده‌های تخلفاتی به این شورا ارسال می‌شود که تخلف در سطح بالا اتفاق افتاده باشد و بخواهیم دانشجو را بیش از دو ترم مجازات و جریمه کنیم. خوشبختانه در انتخابات ریاست‌جمهوری اخیر هیچ تخلفی در این زمینه اتفاق نیفتاده است.

وی در ادامه تصریح کرد: تخلفات دانشجویی بخصوص در حوزه انتخابات در دوره‌های گذشته بسیار بیشتر بود اما در سال جاری گزارش‌هایی در سطح توصیه و اخذ تعهد به شورای مرکزی انضباطی ارسال شد.

عضو شورای مرکزی کمیته انضباطی وزارت علوم در پایان خاطرنشان کرد: در انتخابات ریاست‌جمهوری امسال تقریباً هیچ برنامه‌ای اعم از سخنرانی یا مناظره در دانشگاه‌های کشور لغو نشد و یا اقدامی غیرقانونی و بدون مجوز در این زمینه صورت نگرفته است. بنابراین در شورای مرکزی انضباطی برخلاف سال‌های گذشته گزارشی از این تخلفات نداشتیم.

200/202

منبع: ایسنا

کد خبر: 785992

وب گردی

وب گردی