مهمترین هدف تروریست‌ها ناامن جلوه دادن ایران بود

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین هدف تروریست‌ها ناامن جلوه دادن ایران بود و می‌خواستند این پیام را بدهند که ما می‌توانیم مرکز ایران و نقاط حساس پایتخت را مورد حمله قرار دهیم که خوشبختانه به اهداف خود نرسیدند.

به گزارش ایسکانیوز، محمدجواد ابطحی در خصوص حوادث تروریستی تهران، اظهار کرد: دشمنان و به خصوص نظام سلطه و در رأس آنان آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی تمام تلاش خودشان را می‌کنند که به کیان نظام اسلامی و ملت ایران ضربه وارد کنند. بنابراین معلوم است که آتش فتنه از کجاست و دستور حمله از کجا صادر شده است.

وی افزود: عربستان سعودی پادوی نظام سلطه است، اما بدون شک مهمترین هدف تروریست‌ها ناامن جلوه دادن ایران بود و می خواستند این پیام را بدهند که ما می‌توانیم مرکز ایران و نقاط حساس پایتخت را مورد حمله قرار دهیم.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: از اهداف دیگر تروریست‌ها انداختن تفرقه و درگیری میان شیعه و سنی بود.

ابطحی بابیان اینکه خوشبختانه تروریست‌ها به هیچ یک از اهداف خود نرسیدند، گفت: حتی مجلس برای یک ثانیه هم تعطیل نشد و آن‌ها نتوانستند به صحن مجلس نفوذ کنند. در حرم امام راحل نیز ناموفق بودند. البته این حوادث تلنگری بود برای دستگاه‌های مختلف و دولتمردان ما که بدانند دشمن نخوابیده و با تقویت بنیه دفاعی می‌توان در برابر استکبار ایستاد و از موجودیت این ملت دفاع کرد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا، تصریح کرد: در خصوص واکنش کشورها به این حادثه تروریستی باید گفت که تعدادی از این کشورها ظاهر را حفظ می‌کنند هر چند که آمریکا ظاهر را هم حفظ نکرد و به درستی باید گفت که خداوند دشمنان ما را از احمق‌ها آفریده است. اما اکثر کشورها همدلی و همراهی خود را با ملت ایران نشان دادند که این یک شکست دیگر برای استکبار و عقبه‌های استکبار که داعش و منافقین هستند قلمداد می‌شود.

302

کد خبر: 786056

وب گردی

وب گردی