رنجبر زاده: باید شیوه های نوین خط مبارزه با تروریسم  را ترسیم کنیم

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما باید شیوه های جدید و نوینی را هم به لحاظ فضاهای فیزیکی و هم به لحاظ فضاهای نرم افزاری در خصوص مبارزه با تروریسم ترسیم کنیم گفت: باید از تمام ظرفیت جمهوری اسلامی و ملت ایران در این خصوص استفاده شود تا کوچکترین آسیبی به نظام و مملکت جمهوری اسلامی وارد نشود.

اکبر رنجبر زاده نماینده مردم اسدآباد و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز با اشاره به حادثه تروریستی روز چهارشنبه(17 خرداد 96) در ساختمان اداری مجلس و حرم مطهر امام (ره) گفت: ما این حمله تروریستی را محکوم می کنیم و با تمام قدرت جواب این رفتار را خواهیم داد.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی عصاره فضائل ملت است خاطر نشان کرد: نهادی مانند مجلس که محل حضور معتمدین و منتخب ملت و مردم جمهوری اسلامی از سراسر کشور است و وظیفه تعقیب خواسته های و پیگیری مطالبات و نیازهای ملت را بر عهده دارد مکانی مقدس شمرده می شود چرا که این مکان خانه ملت است و باید بر سر حرمت این خانه تمام تلاش های خود را به کار ببندیم ضمن آنکه امنیت یکی از اصل های مهم در جای جای این مرز و بوم است که باید تامین شود.

این عضو هیأت رئیسه مجلس در ادامه تصریح کرد: این بالاترین درجه افتخار برای جمهوری اسلامی است که در دنیا با وجود هجمه های تروریستی و موقعیت فعلی که در تمامی کشورهای همسایه درگیری و جنگ مسلحانه است کشوری مانند ایران اسلامی از امنیتی برخوردار است که در جهان بی نظیر است و ما باید با همکاری و همیاری تمامی دستگاههای مسئول سعی در حفظ این مهم بکنیم.

وی تاکید کرد: این امنیت را باید با اقتدار حفظ کنیم و نشر دهیم و این را به عنوان یک الگو به کشورهایی که اهل انسانیت و زیر سقف انسانی زندگی می کنند هدیه کنیم .

رنجبر زاده در ادامه به تعبیر رهبرمعظم انقلاب اشاره کرد کرد و گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که این حادثه را یک ترقه بازی تلقی کردند باید عنوان کرد که منافقان کوردل و تروریست همیشه از قامت مردان ایران اسلامی هراس داشتند و خود را در مقابل جمهوری اسلامی ضعیف می دیدند اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که از لحاظ اهمیت موضوع این ترقه بازی برای کشوری مقتدر و مثال زدنی ماننند ایران در عرصه جهانی خیلی حرکت بزرگی از سوی تروریست ها بود اما باید بدانند کهاین اتفاقات هیچ آثار و عواقبی در رفتار ما نخواهد داشت و ما همچنان بیرق مبارزه با تروریسم را برافراشته نگه خواهیم داشت.

وی افزود: هیچ گاه این قبیل اتفاقات تزلزلی در کار ما ایجاد نخواهد کرد بطوری که در همان روز حمله به ساختمان مجلس در 15 متری ما تروریست ها به مرکز پارلمان ایران تعرض کردند و نمایندگان ملت همچنان به کار خود ادامه دادند و از وظیفه خود کوتاهی نکردند.

عضو هیأت رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه در خواست ما از مسئولین امر حفظ وضعیت امنیت کشور است گفت: درخواست نمایندگان از نهادهای امنیتی کشور این است که تزلزلی که در کشوهای مختلف وجود دارد و نگرانی های عمیقی که در وجودکشورهای غربی و رژیم صهیونیسم بوده است که چرا دژ امنیت جمهوری اسلامی نباید بشکند را محکم پاسداری کنند چرا که آنها با تمام ظرفیت و پیچیدگی ها، رفتارشان را به شیوه های نوین برای شکستن حریم امنیت جمهوری اسلامی تغییر می دهند.

وی در پایان تاکید کرد: باید شیوه های جدید و نوینی را هم به لحاظ فضاهای فیزیکی و هم به لحاظ فضاهای نرم افزاری و هم به لحاظ بهره جستن از تمام ظرفیت جمهوری اسلامی و ملت ایران و اطلاعات دادن به این دستگاهها داده شود تا کوچکترین آسیبی به نظام و مملکت جمهوری اسلامی نرسد.

301

کد خبر: 786161

وب گردی

وب گردی