مشارکت موزه کودک کانون در پنجمین نمایشگاه «مهمانی هنر»

موزه کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در برگزاری پنجمین دوره نمایشگاه «مهمانی هنر» که در خانه هنرمندان ایران برپا شده است، مشارکت دارد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، موزه کودک کانون با ارایه 30 فریم از آثار تصویرگری اساتید پیشکسوت از سال 1345 تا سال جاری در برپایی نمایشگاه «مهمانی هنر» مشارکت کرده است.

پنجمین دوره نمایشگاه «مهمانی هنر» با موضوع «تصویرسازی داستان‌های کهن ایرانی و دینی» و با مشارکت انتشارات نظر و انتشارات منادی تربیت در خانه هنرمندان ایران، برگزار شده است. در عین حال سالن گالری استاد ممیز خانه هنرمندان به نمایش آثار تصویرگری کانون اختصاص یافته است.

در این نمایشگاه بیش از 170 اثر از هنرمندان تصویرگر از جمله نیکزاد نجومی، فرشید مثقالی، بهرام خائف، مرتضی اسماعیلی سهی، آلن بایاش، نیره تقوی، بهمن دادخواه، علی اکبر صادقی، نورالدین زرین کلک، بهزاد غریب پور، اکبر نیکان پور، سیروس راد، منوچهر دهقان، پرویز کلانتری، محمدعلی کشاورز، راشین خیریه، ابوالفضل همتی آهویی، محمدعلی بنی اسدی و... به نمایش درمی‌آید.

نمایشگاه «مهمانی هنر» با آثاری از تصویرگران صاحب‌نام در تاریخ 19 خرداد آغاز شده و تا تاریخ 29 خرداد 1396 از ساعت 13 تا 20 به نمایش این آثار هنری اختصاص دارد.

502

کد خبر: 786182

وب گردی

وب گردی