تسویه معوقات حق الزحمه امتحانات آموزش و پرورش تا پایان خرداد

وزیر آموزش و پرورش روز گذشته در بازدید از نمایشگاه قرآن از پرداخت بخشی از معوقات حق الزحمه امتحانات درهفته گذشته خبرداد و تاکید کرد، این معوقات تا پایان خرداد تسویه می شود.

به گزارش گروه دانش و آموزش ایسکانیوز، عصر دیروز دکتر فخرالدین دانش آشتیانی در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، تنوع بخشی به شیوه های آموزش قرآن در مدارس را ضروری خواند و گفت: ترویج قرآن چه در بخش حفظ و قرائت و چه در بخش مفاهیم، نقش کلیدی در تربیت دانش آموزان دارد، بنابراین بایدتلاش کنیم با روش های جذاب، دانش آموزان را با قرآن آشنا وعلاقمند کنیم.

وزیر آموزش و پرورش، آموزش قرآن متناسب با سن دانش آموزان را مسئله ای مهم دانست و گفت: تلفیق هنر با آموزش قرآن تاثیرگذاری آموزه های قرآنی را بیشتر و عمیق تر می کند.

او بر پوشش رسانه ای فعالیت های قرآنی تاکید کرد و گفت: اطلاع رسانی باید به گونه ای باشد که دانش آموزان و خانواده هایشان تصور نکنند نمایشگاه قرآن، تنها محل فروش کتاب های قرآنی و دینی است، بلکه باید ضمن آشنایی با فعالیت‌های قرآنی متنوع و جذاب، به حضوردر نمایشگاه ترغیب شوند.

وزیر آموزش وپرورش از پرداخت بخشی از معوقات حق الزحمه امتحانات درهفته گذشته خبرداد و گفت: سعی می کنیم تا پایان خرداد سال جاری مابقی معوقات حق الزحمه امتحانات پرداخت شود.

دانش آشتیانی افزود: شان و مقام معلمان فراتر ازآن است که به واسطه عدم دریافت حق الزحمه امتحانات، از حضور در حوزه های تصحیح اوراق خودداری کنند.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از 8 تا 26 خرداد مقارن با سوم تا بیست ویکم ماه رمضان در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) دایر و هر شب از ساعت 17 تا 24 پذیرای علاقمندان است.

204

کد خبر: 786189

وب گردی

وب گردی