آغاز ثبت نام در آزمون انتخاب مدرس آموزش خانواده از 23 خرداد

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش وپرورش ازآغاز ثبت نام درآزمون انتخاب مدرس آموزش خانواده از23 خردادخبرداد و تاکید کرد، ثبت نام تا 10 تیر ادامه دارد و این آزمون 16 مرداد برگزار می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نورعلی عباسپور از ارسال شیوه نامه انتخاب مدرس آموزش خانواده به استان ها خبر داد و گفت: دفتر انجمن اولیا و مربیان در نظر دارد، مدرسین آموزش خانواده را از طریق برگزاری آزمون و از بین فرهنگیان شاغل رسمی و پیمانی، و اعضای رسمی و پیمانی هیات علمی دانشگاه ها انتخاب کند.

او افزود: متقاضیان می توانند از روز سه شنبه 23 خرداد 96 از طریق ساعت http://www.familyeducation.irنسبت به ثبت نام در آزمون انتخاب مدرس آموزش خانواده شخصاً اقدام کنند.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش وپرورش ، زمان پایان ثبت نام را 10 تیر اعلام کرد و گفت: داشتن حداقل مدرک کارشناسی ارشد یا معادل حوزوی آن، دارابودن حداقل 30 سال سن، برخورداری از سلامت جسم و روان و قدرت بیان، و دارابودن صلاحیت اجتماعی و حسن شهرت از جمله ، شرایط عمومی و اختصاصی شرکت کنندگان در این آزمون است.

او افزود: روز دوشنبه 16 مرداد ، رأس ساعت 10 صبح آزمون انتخاب مدرس آموزش خانواده همزمان در سراسرکشور و در مراکز استان ها برگزار خواهد شد، ‌البته برخی استان ها که گستره جغرافیایی آنها وسیع تر است، ممکن است 2 حوزه امتحانی داشته باشند.

204

کد خبر: 786204

وب گردی

وب گردی