عربشاهی: امیدوارم در دیدار با ازبکستان تکلیف صعود ایران مشخص شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فوتبال ما در آسیا حرف اول را می زند و پرسپولیس با بالابردن جام قهرمانی دوباره آن را تثبیت خواهد کرد.

ضیا عربشاهی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: حریف شاگردان برانکو بدون شک یکی از تیم های خوب این دوره از رقابت ها بود، ولی من فکر می کنم این بهترین قرعه برای سرخ پوشان بود. در بین این سه حریف پرسپولیس العین سرسخت ترین حریف محسوب می شود، العین از نفرات قوی و حرفه ای بهره مند است. پرسپولیس نیمکت قوی ندارد و باید سعی کند برای فصل جدید و ادامه حضور در لیگ قهرمانان تیمی منسجم تر با نیمکتی قابل قبول داشته باشد.

وی ادامه داد: به نظر من خیلی ها راحت به پرسپولیس آمدند، کسانی که شاید لیاقت پوشیدن این پیراهن را نداشتند، ولی برانکو با جذب بازیکنان با کیفیت و باغیرت عظمت را به پرسپولیس بازگرداند. من فکر میکنم با آمدن منشا پرسپولیس با دو مهاجم به میدان می رود، بازیکنی که خوب باشد مربی به او ایمان دارد و خیلی زود در غالب تیمی قرار می گیرد. اگر برانکو ترس و لرزش را از خودش خارج کند و با دو مهاجم طارمی و منشا بازی کند، قطعا الاهلی را شکست می دهد. پرسپولیس تیم قوی تری نسبت به سال های گذشته است و فکر می کنم در آسیا هم جزء 4 تیم قرار بگیرد چون شایستگی و برتری این را دارد، فوتبال ما در آسیا حرف اول را می زند و پرسپولیس با بالابردن جام قهرمانی دوباره آن را تثبیت خواهد کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تداخل بازی های لیگ قهرمانان آسیا با تیم ملی در مقدماتی جام جهانی بیان کرد: در وهله اول مهمترین امر تیم ملی است. برانکو با برنامه ریزی هوشمندانه تر و بستن نیمکتی قوی می تواند بار زیادی را از روی دوش خود، بازیکنان،کی روش و تیم ملی ما بردارد. امیدوارم در دیدار با ازبکستان تکلیف صعود ایران مشخص شود تا کار به اما و اگر برای مرداد ماه نیوفتد، با این وجود پرسپولیس هم استرس کمبود بازیکن با خسته بودن آن ها را برای دیدارهای حساس لیگ قهرمانان نخواهد داشت.

602

کد خبر: 786208

وب گردی

وب گردی