نهاوندیان: ملت ایران اجازه تعیین گفتمان به تروریست ها را نخواهند داد

رئیس دفتر رئیس جمهوری در یادداشتی نوشت: مردم فهیم ایران نخواهند گذاشت تروریست‌ها برای آنها تعیین گفتمان کنند.

به گزارش ایسکانیوز، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهوری در این یادداشت تاکید کرد: موثرترین راه انتقام از طراحان جنایت تروریستی چهارشنبه گذشته تهران، پافشاری بر پیام وحدت و حضور ٢٩اردیبهشت، پاسداری از مردم سالاری دینی و استواری در مسیر پیشرفت و اعتدال است.

وی تاکید کرد: آنچه بدخواهان چشم دیدن آن در ایران را ندارند، آزادی و آرامش و امنیت است.
نهاوندیان تصریح کرد: آنچه حامیان ترور را خشمگین می‌کند، دیدن همبستگی، نشاط و شکوفایی اقتصادی در ایران است و آنچه نسخه تکفیری و خشونت‌بار و تحریفی آنان از دین را باطل می‌کند، ارائه الگوی موفق آزادی و استقلال و مردمسالاری در ایران اسلامی است.
رئیس دفتر رئیس جمهوری در این یادداشت خاطرنشان کرد: اربابان زر و زور و تزویر که تروریست‌های زنجیری را می‌پرورند و گسیل می‌کنند، می‌خواهند گفتمان جامعه ایران را از تولید و اشتغال منحرف کرده و کشور را از وحدت به دو دستگی بکشانند و احساس ناامنی را جانشین امنیت اقتصادی و سیاسی و فرهنگی کنند.
نهاوندیان تصریح کرد: مردم فهیم ایران نخواهند گذاشت تروریست‌ها برای آنها تعیین گفتمان کنند. امروز بهترین تسلیت به خانواده شهیدان مظلوم مرقد امام راحل و مجلس، تحکیم وحدت ملی و شتاب بخشیدن به خدمت به محرومان است. یاد شهیدان مردم سالاری دینی را با حراست از مردمسالاری دینی گرامی می‌داریم.
وی یادداشت خود را با این ابیات به پایان رساند که آن فروریخته گل‌های پریشان در باد / کز می جام شهادت همه مدهوشانند/ نامشان زمزمه نیم شب مستان باد / تا نگویند که از یاد فراموشانند.

خبرنگار: راضیه فراهانی

کد خبر: 786212

وب گردی

وب گردی