مراسمی تحت عنوان" امام،دانشگاهیان،جوانان و فرهیختگان،فرهنگ ایثار و شهادت "در نمازخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودبار برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم علیزاده مسئول روابط عمومی واحد رودبار گفت: گفتمان در خصوص شهدا با توجه به آموزه های قرآنی که شهدا گواه و شاهدند،عطر و بوی معنوی به مراسم می بخشد.

وی گفت:ما هر چه داریم از شهداست،آسایش و امنیت ما امروز مرهون رشادتها و ایثارگری‌های شهیدان است بیان کرد:با یاد آوری برنامه های مناسبتی با نام شهدا،ما خود را مدیون خون پاک شهیدان که از خودی گذشتند تا آرامش را در فضای جامعه ایجاد کنند می اندازد.

علیزاده گفت:بسیجیان با آموزه های بر گرفته از ارزشها،باورها ، اعتقادات دینی ، معنوی فرهنگ عاشورایی،در میدان ها تا سر حد شهادت حضور پیدا کردند.

مسئول روابط عمومی واحد رودبار گفت:امام(ره)شهادت در راه خدا را عزت ابدی،فخر اولیاء،کلید سعادت و رمز پیروزی می نامیدند،و این نگرش امام از ایثار و شهادت با توجه به فرهنگ متعالی قرآنی که یک انسان می تواند به آن مقام مدینه فا ضله دست یابدبهمراه داشت.

مسئول روابط عمومی واحد رودبار گفت:امام (ره)با آموزه های قرآنی در سخنان خود به رزمندگان،شهادت را سعادتی می دانست که نصیب مردان خدا می شود،اوج تکامل انسان به فرهنگ ایثار و شهادت را نشان می داد.

200

کد خبر: 786341

وب گردی

وب گردی