فورد اکواسپرت مدل 2018 رونمایی شد

 فورد در بوینس آیرس آرژانتین از فیس لیفت اکواسپرت مدل 2018 رونمایی کرد.

به گزارش ایسکانیوز، قسمت جلوی کاملا اصلاح شده فورد اکواسپرت شامل چراغ های جلوی بزرگ تر با LEDهای دید در روز، جلوپنجره ذوزنقه ای با طراحی نوین و دو بخش افقی بزرگ، چراغ های مه شکن بازطراحی شده و سپری جدید با لبه زیرین مصنوعی است.

کابین این مدل فیس لیفت به فرمان سه پره جدید، پانل تجهیزات بهتر با MID تعبیه شده بین کیلومترشمار و سرعت سنج، دریچه های تهویه هوای افقی، یک نمایشگر لمسی مستقل برای سیستم سرگرمی SYNC 3 با پشتیبانی اپل کارپلی و اندروید اتو، هات اسپات وای فای، ناوبری ماهواره ای با نقشه سه بعدی، دو پورت USB و دوربین پارک معکوس مجهز می شود.

فورد اکواسپرت با این فیس لیفت از موتور جدید 1.5 لیتری TiVCT سه سیلندر با قدرت 123 اسب بخار به عنوان جایگزینی برای موتور 1.6 لیتری Sigma کنونی بهره می برد. این موتور از خانواده جدید Dragon گرفته شده است. هم چنین یک موتور 2.0 لیتری GDI 170 اسب بخاری جدید متصل به گیربکس اتوماتیک شش سرعته نیز برای این مدل ارائه می شود. این موتور نیز جایگزینی برای نسخه 2.0 لیتری Duratec مدل کنونی فورد اکواسپرت است.

فورد اکواسپرت مدل 2018 ماه سپتامبر امسال در آرژانتین به فروش می رود در حالی که عرضه آن در برزیل برای ماه اوت تعیین شده است.

401

کد خبر: 786380

وب گردی

وب گردی