تجلیل از معین حاجی زاده قهرمان مسابقات ووشو کشورهای اسلامی

با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان، رئیس شورای تخصصی آموزشی و تحصیلات تکمیلی استان و مدیر کل ورزشی واحد کرمان، از دانشجوی قهرمان واحد کرمان تجلیل شد.

به گزارش ایسکانیوز،دکتر بابک آل طه در این مراسم اظهار کرد: همواره از شنیدن خبر پیروزیهای ورزشکاران کشورم خصوصاً دانشجویان بسیار خوشحال شده و به شما افتخار میکنیم چراکه نام کشور ودانشگاهمان را با سربلندی و افتخار در عرصه های ملی ومنطقه ای مطرح می کنید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با بیان به این موضوع که هرجا ورزش است شاهد سلامتی و پیشرفت هستیم افزود: ورزش نقش عمده ای در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و حفظ منابع انسانی جامعه دارد وتوصیه من به جوانان و دانشجویان این است که در محیط جامعه و دانشگاه، سایر عزیزان را نیز به این معروف زیبا دعوت کنید.

دبیر هیات امنای استان کرمان تصریح کرد: ورزشکاران در کنار قهرمانی باید به اخلاق ورزشی نیز توجه ویژه ای داشته باشند، چرا که آنچه که در خاطره ها می ماند اخلاق و منش پهلوانی است.

آل طه خاطرنشان کرد: یکی از سیاست های مهم دانشگاه آزاد اسلامی تاکید بر توسعه ورزش های همگانی و توجه به رشته های قهرمانی است که افزایش مدال آوران و دانشجویان در میادین مختلف های ورزشی، خود بیانگر عملکرد خوب دانشگاه در حوزه تربیت بدنی و ورزش است.

در پایان این مراسم لوح تقدیر از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و مدیر کل ورزشی واحد کرمان به معین حاجی زاده اهدا شد.

در قسمتی از متن این لوح تقدیر آمده است:

با توجه به تلاش و کوشش در خور تحسین و تقدیر شما در مسابقات جام همبستگی کشورهای اسلامی باکو و کسب مقام قهرمانی در رشته ووشو، این لوح تقدیم می گردد.

امید است جنابعالی که از خانواده ای ایثارگر می باشید و تاکنون موفقیت های فراوانی برای کشور عزیزمان کسب کرده اید، در پرتو عنایات الهی و با اقتدا به مولای متقیان حضرت علی (ع) همواره پاسدار ارزش های اسلامی، انسانی بوده و منش پهلوانی و جوانمردی سرمشق زندگیتان باشد.

لازم به ذکر است که معین حاجی زاده دانشجوی مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان و ووشو کار وزن ۵۲- کیلوگرم تیم ملی کشورمان، در فینال مسابقات ووشو کشورهای اسلامی به عنوان نخستین ساندکار برابر سادیک پهلوان از ترکیه به میدان مبارزه رفت و با اقتدار بر سکوی نخست قهرمانی ایستاد.

دانشجوی کارشناسی رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در این مبارزه برتری فنی خود را به رخ حریف کشید تا با پیروزی در دو راند متوالی به نشان طلا دست یابد.

معین حاجی زاده در رشته ووشوی مسابقات ورزشی همبستگی کشورهای اسلامی که در کشور آذربایجان برگزار شد توانست مدال ارزشمند طلا را از آن خود کند.

کد خبر: 786413

وب گردی

وب گردی