شهرک صَلو در جنوب تعز به تصرف نیروهای یمنی در آمد

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن، شهرک صَلو در جنوب تعز را به تصرف در آوردند و دهها نفر از مزدوردان سعودی را به هلاکت رساندند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از تلویزیون العالم، شماری از مزدوران سعودی نیز در حمله نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن به پایگاه های آنان در غرب استان مارب کشته و یا زخمی شدند.

در استان جوف یمن هم یگان توپخانه نیروهای یمنی مواضع و تجمعات مزدوران یمنی وابسته به عربستان را در دو شهرک خب و الشعف و الحَزم هدف قرار دادند.

نیروهای یمنی از آمادگی خود برای بیرون راندن نیروهای دشمن و سیطره کامل بر شهرک صلو خبر دادند.

العالم گزارش داد، در ارتفاعات سوفتل جنگنده های سعودی هتل السعید را به همراه ساکنان آن هدف قرار دادند.

علاوه بر این جنگنده های دشمن پانزده بار به شهرک صلو که از چندین ماه قبل شاهد درگیری است حمله کردند.

در تعز هم نیروهای یمنی با حمله مزدوران سعودی در شمال منطقه یختل در شهرک المخاء مقابله کردند که در نتیجه آن نیز شماری از مزدوران کشته شدند.

اما در جبهه نهم در شمال شرق صنعاء پایتخت یمن نیروهای ارتش با کمک کمیته های مردمی جلوی پیشروی مزدوران یمنی وابسته به عربستان به سوی منطقه بَرّان و المدفون را گرفتند که در این درگیری ها نیز شمار زیادی از نیروهای مزدور کشته و پنج خودروی نظامی دشمن منهدم شد.

در استان مارب یمن نیز تعدادی از مزدوران سعودی در عملیات ویژه نیروهای یمنی علیه مواضع دشمن در غرب این استان به هلاکت رسیدند.

یک منبع نظامی در این باره گفت: نیروهای یمنی در حمله ای مواضع مزدوران در منطقه جبل فاطم و بلندی های همجوار آن هدف قرار دادند و شماری از نیروهای دشمن را به هلاکت رساندند.

302

کد خبر: 786418

وب گردی

وب گردی