«دیگری» نام اپیزود جدید سریال «روزهای بهتر» شبکه یک

تولید اپیزود"دیگری" از مجموعه تلویزیونی روزهای بهتر شبکه یک به نیمه رسید.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه یک، مجموعه تلویزیونی روزهای بهتر به تهیه کنندگی احمد زالی محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک است که در شش اپیزود ودر 33 قسمت تولید شده است. پخش نخستین اپیزود این مجموعه 19 فروردین آغاز شد و تا پیش از ماه مبارک رمضان چهار اپیزود روزهای بهتر به نام های آفتابخیزان، بیم و امید، چهارگاه و گذر از مه از شبکه یک به روی آنتن رفته است.

دیگری نام پنجمین اپیزود مجموعه تلویزیونی روزهای بهتر است که هم اکنون در حال تولید است و تا الان تصویربرداری 50 درصد از آن به اتمام رسیده است. به گفته احمد زالی تهیه کننده سریال روزهای بهتر، اپیزود شش قسمتی "دیگری" هم اکنون در اواسط فیلمبرداری قرار دارد و این اپیزود قصه زوجی را روایت می کند که پس از جدایی برای نجات جان کودک شان، در مسیر انتخابی سخت قرار می گیرند.

حمیدرضا پگاه، نازنین فراهانی، شیوا ابراهیمی، بهرام شاه محمدلو، معصومه قاسمی پور و لیلی فرهادپور از بازیگران قصه دیگری هستند. خانه بهروز، برج نیمه ساز، فرودگاه امام خمینی(ره) و مجتمع تجاری سمرقند از جمله لوکیشن هایی است که تصویربرداری در آنجا به اتمام رسیده و مجتمع رویان، خانه پدر سارا، اتوبان ساوه، منزل سارا و جنگل ها و سواحل مازندران از لوکیشن های بعدی اپیزود دیگری مجموعه تلویزیونی روزهای بهتر است که به زودی کار فیلمبرداری در آنها آغاز خواهد شد.

سایر عوامل تولید این اپیزود عبارتند از: کارگردان مرجان اشرفی زاده، مدیر تصویربرداری امیر موسوی، صدابردار روح الله سراج، طراح صحنه و لباس سحر شهامت، تدوینگر سینا گنجوی، مدیر تولید حسن پورکیانی و مدیر تدارکات حمید سرپیران.
501

کد خبر: 786449

وب گردی

وب گردی