دانشجویان نخستین قشر منعکس کننده سخنان رهبر معظم انقلاب هستند/ حمایت از دکتر ولایتی ،پشتیبانی از انتخاب شایسته رهبری است

مدیر کل سازمان اسلامی دانشجویان ایران اظهار کرد: مقام معظم رهبری با درایت کامل فردی را در جایگاه رییس هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی قرار داد که رزومه پرباری دارد و ما نیز از این انتخاب شایسته حمایت و پشتیبانی می کنیم.

محمد علی سعادتی مدیر کل سازمان اسلامی دانشجویان ایران« سادا، اتحادیه دوم» در خصوص دیدار دانشجویان با رهبر معظم انقلاب به ایسکانیوزگفت: هر ساله مقام معظم رهبری با دانشجویان و بالاخص تشکل های دانشجویی در ماه مبارک رمضان دیدارهایی دارند که این دیدار یکی از مهمترین و حساس ترین دیدارهای رهبری با اقشار مختلف جامعه است. در این دیدارکه مابین رهبر انقلاب و دانشجویان شکل رفت دانشجویان در فضایی بهتر و با صراحت کلام بیشتر با رهبر انقلاب دیدار و گفت و گو می کنند.

وی ادامه داد: امسال نیز دانشجویان با رهبر انقلاب در روز 13خرداد ماه دیدار داشتند و خوشبختانه صحبت های مفیدی رد و بدل شد و خواسته های به جا و برحقی بیان شد که مقام معظم رهبری به مکاتبه آن ها پرداختند. اما متاسفانه تعداد این دیدارها کافی نیست و نیازمند توجه بیشتر مسولان ذی ربط است.

وی افزود: بهتر است تا تمامی مسئولان رده بالایی کشوری اعم از رئیس جمهور، وزرا، رئیس مجلس و رئیس قوه قضائیه و غیره نیز دیدارهای صمیمانه ای را در ماه مبارک رمضان با دانشجویان تشکیل دهند و در کنار حق ولایتمداری دینی حق ولایتمداری رهبر معظم انقلاب را هم به درستی ایفا کنند.

سعادتی از حال و هوای موجود در این دیدار سخن گفت و عنوان کرد: خدا را شاکرم که امسال نیز افتخار دیدار با حضرت آقا را داشتم و البته ایشان انگشتری به من هدیه دادند که باعث خرسندی و افتخار بنده بود و امیدوارم که از این انگشتر که هدیه ای گرانقدر و ارزشمند است محافظت کنم.

وی افزود: صحبت های مقام معظم رهبری بسیار مفید و ارزشمند است و بر دانشجویان لازم است تا این فرمایشات را سرلوحه کار خویش قرار دهند. در واقع مخاطب جمله آتش به اختیار مقام معظم رهبری در مرحله نخست متوجه دانشجویان و در مرحله بعدی اشاره به امور فرهنگی دارد. در واقع مخاطب جمله مقام معظم رهبری در عرصه فرهنگی به دانشجویان و تشکل های دانشجویی بود. چرا که در عرصه فرهنگی خواب بودیم و نتوانستیم به درستی فرهنگ اسلامی را در جامعه پیاده کنیم.

مدیر کل سازمان اسلامی دانشجویان ایران با بیان این نکته که تنها قشری که به درستی پیام مقام معظم رهبری را انتقال می دهند دانشجویان هستند عنوان کرد: مقام مظم رهبری همه ساله با اقشار مختلف مردم دیدار و گفت و گو می کنند اما با صراحت می توانم بگویم که « تنها قشری که پیام رهبری را بیش از سایر اقشار جامعه منعکس کرده و به آن عمل می کنند دانشجویان هستند».

وی عنوان کرد: امیدواریم که مسئولان ذی ربط توجه بیشتر به فرمان رهبری و نگاه مثبت تری به عرصه فرهنگی داشته باشند. باید توجه داشت که مقام معظم رهبری عقب ماندگی فرهنگی را در سال های 76 فرمودند و از آن روز 20 سال گذشته است اما متاسفانه به علت کم توجهی و به اصطلاح خواب بودنمان متوجه معنی و مفهوم حقیقی سخن رهبر انقلاب در آن سال ها نشدیم.

وی در پایان ضمن بیان لیاقت دکتر ولایتی به عنوان رییس هیات موسس دانشگاه و انتخاب شایسته رهبری خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری با درایت کامل فردی را در جایگاه رییس هیات موسس قرار داد که رزومه پرباری دارد و ما نیز از این انتخاب شایسته حمایت و پشتیبانی می کنیم و امیدواریم که دکتر ولایتی با خط مشی هایی که دارند، نگاه عادلانه و علمی را در دانشگاه آزاد پیاده کنند و در مسیر تبدیل کردن علم به ثروت و فعالیت های دانش بنیان که مورد توجه رهبری هم هست گام بردارند.

200/202

کد خبر: 786536

وب گردی

وب گردی