اظهارنظر سخیف مقامات آمریکا نشان داد که داعش عروسک دست آنها است

نماینده مردم قائمشهر در مجلس، گفت: اظهار نظر سخیف مقامات آمریکا به ویژه رئیس‌جمهور این کشور و مقامات عربستان و بعضی از جیره‌خواران آنها نشان داده که داعش عروسک دست آنها است.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالله رضیان در نشست علنی امروز دوشنبه (22 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود، ضمن تسلیت حادثه تروریستی دوازدهم رمضان تهران، گفت:حادثه تروریستی هفته گذشته مجلس و مرقد امام خمینی (ره) و گزارش مسئولان امنیتی کشور در این باره حکایت از عمق دشمنی و خباثت دشمنان این نظام و انقلاب و ملت ایران دارد.

نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی، افزود: اظهارنظر سخیف مقامات آمریکا به ویژه رئیس‌جمهور این کشور و مقامات عربستان و بعضی از جیره‌خواران آنها نشان داده است که داعش عروسک دست آنها است.

گاهی رفتارهای خودخواهانه جناح‌ها در کشور موجب صدمه به ملت خواهد شد

رضیان ادامه داد: این عناصر فاسد با هدایت آنها دشمن جان همه ملت ایران هستند و برای آنها تفاوتی نمی‌کند شما از چه سنخ و جناحی باشید.

وی با بیان اینکه متاسفانه گاهی رفتارهای خودخواهانه جناح‌ها در کشور موجب صدمه به ملت خواهد شد، یادآور شد:نگاه خدایی و پرهیز از دامن زدن به تفرقه و قطب‌بندی با عنوان اساسی‌ترین نیاز امروز جامعه ایرانی است و این نظام و انقلاب بر مدار باورها و ارزش‌هایی استوار است که با هدایت رهبری معظم انقلاب همیشه سربلند و استوار و قدرتمند بوده است.

دولت آینده دقت بیشتری در انتخاب وزرا، مدیران ارشد و مدیران منطقه‌ای داشته باشد

رضیان افزود: این حادثه تلنگری بوده به همه تا هوشیاری تمام را در زمینه امنیتی و سیاسی و عقیدتی در کشور حول محور رهبری ایجاد کنند و از تضعیف یکدیگر بپرهیزند.

وی با اشاره به رای مجدد ملت به روحانی و انتخاب مجدد رییس جمهور دولت یازدهم، ادامه داد: دولت آقای روحانی برای 4 سال دیگر تداوم یافته و این خواست اکثر ملت بوده اما در این 4 سال گذشته آسیب‌های جدی در بدنه دولت و مدیریت اقتصادی و مدیریت‌های منطقه‌ای وجود داشته است.

بسیاری از دستگاه‌های اجرایی سعی در بازی کردن با مجلس و نمایندگان را داشته‌اند

این نماینده مردم در مجلس دهم، اظهار کرد: یقینا نگاه مجلس و مردم آن است که در دولت آینده دقت بیشتری در انتخاب وزرا و مدیران ارشد و مدیران منطقه‌ای صورت گیرد و افرادی دلسوز و با انگیزه،‌ انقلابی، جهادی، بی‌حاشیه، متخصص و مدبر انتخاب شوند.

وی با بیان اینکه مجلس به عنوان چشم بصیر ملت وظیفه نظارت بر دولت را بر عهده دارد، افزود: متاسفانه در یک سال سپری شده از مجلس دهم بسیاری از دستگاه‌های اجرایی سعی در بازی کردن با مجلس و نمایندگان را داشته‌اند و جدیت مجلس و هیأت رئیسه و کمیسیون‌ها برای ایفای رسالت وکیل‌المله بودن و دوری از مماشات و حفظ کرامت و جایگاه مجلس امری مهم و قابل تأمل است و از طرفی دولتی‌ها نیز جایگاه و موقعیت قانونی خود را در مقابل مجلس درک کنند.

درب کهنه ای به نام واردات بی رویه در زمان برداشت برنج

رضیان ادامه داد:با عنایت به اینکه استان مازندران به عنوان قطب کشاورزی کشور است و برنج به عنوان دومین محصول استراتژیک حوزه کشاورزی و قوت قالب مردم وسیله تامین معاش مردم استان است، اما متاسفانه در زمان برداشت این محصول واردات بی رویه برنج، درب کهنه ای است که وزارت جهادکشاورزی توجه جدی به آن نمی کند.

وی در تذکری به وزیر جهادکشاورزی، تصریح کرد:همانند سال های گذشته وزارت جهاد کشاورزی مدیریت شایسته ای در این خصوص اعمال کند.

تامین 20 میلیارد سرمایه از طریق بانک ملی خواسته جدی کارگران شرکت نساجی مازندران است

وی با بیان اینکه مرکبات به عنوان محصول مهم استان مازندران در آذر ماه سال گذشته به دلیل سرما 100 درصد از بین رفته است، افزود:بسیاری از کشاورزان، تجار و جوانانی که در این بخش فعال بوده اند، نابود شده اند، لذا باید به بانک ها توجه جدی داده شود تا همکاری نسبی با کشاورزان و تجار داشته باشند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: همچنین وزارت کشاورزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت در امر تثبیت قیمت و صادرات توجه لازم را داشته باشد و زندگی معیشتی کشاورزان را نجات دهد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه باید واحد رنگرزی نساجی مازندران که برای خرید دستگاه های آن 350 میلیارد تومان هزینه شده راه اندازی شود، تصریح کرد: شرکت نساجی مازندران با سوء مدیریت و عدم نظارت پس از واگذاری به بخش خصوصی با قول و وعید در طول یک سال گذشته مردم را به بازی گرفته است، که تامین 20 میلیارد سرمایه از طریق بانک ملی خواسته جدی مردم و کارگران آن است.

خبرنگار: راضیه فراهانی

کد خبر: 786617

وب گردی

وب گردی