حسین زاده: همه یکصدا در مقابل هر متجاوزی به این خاک ایستاده ایم

نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید تمام آحاد ملت در تمام زمینه ها بصورت کامل و با یکپارچگی کنار هم قرار بگیریم گفت: باید از هر موضوعی که اندک شکافی در بین مردم و همه ادیان و اقوام ایجاد می کند بشدت پرهیز کنیم.

عبدالکریم حسین زاده عضو فراکسیون امید و نماینده اهل سنت مردم نقده و اشنویه در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز در واکنش به حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: قطعا کسانی که این حرکات را انجام دادند نه شیعه هستند ونه سنی و قاعدتا بویی از اسلامیت نبردند که حالا بخواهیم اینها را دسته بندی کنیم .

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه باید تمام آحاد ملت در تمام زمینه ها بصورت کامل و با یکپارچگی کنار هم قرار بگیریم واز هر موضوعی که اندک شکافی در بین مردم و همه ادیان و اقوام ایجاد می کند بشدت پرهیز کنیم کفت: ما همه ایرانی و مسلمان هستیم و تمامیت ارضی و منافع ملی ما می طلبد که نسبت بهم وحدت و یکدل و یکپارچه باشیم چرا که شاخصه اصلی این است که در مقابل چهره ای که از دین استفاده ابزاری می کند و دین ستیزی را به وجود می آورد در کنار هم قرار بگیریم.

وی ادامه داد:من فکر می کنم وظیفه شرعی ،اسلامی ،انسانی ،اخلاقی و وطن دوستی ما ایجاد می کند که درمقابل این موضوع بایستیم وفکر می کنم کسی که آسیب اساسی را خواهد دید از تقسیم بندی های قومی ومذهبی قاعدتا منافع ملی و کشورمان است .

حسین زاده در تشریح این حمله تروریستی به ساختمان اداری خانه ملت بیان داشت: ابعاد این موضوع نیاز به بررسی وشناسایی بیشتر دارد وباید کار بیشتری روی آن انجام داد تا زوایای مختلف موضوع روشن بشود و به سمع ونظر مردم و نمایندگان برسدضمن آنکه باید در کنار کنکاش موضوع راهکارهای پیشگیری نیز پیشنهاد شود تا بتوانیم با بینش مستحکم تر راههای نفوذ به کشور را کور کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: همانطور که قبلا نیز عنوان کردم موکدا این مسئله را تکرار می کنم که اینجا ایران است؛ در خانه ملت، شیعه، سنی، کرد، آذری، بلوچ، عرب، فارس، ترکمن، لر همه یکصدا در مقابل هر متجاوزی به این خاک ایستاده ایم.

301/300

کد خبر: 786654

وب گردی

وب گردی