به مناسبت ماه مبارک رمضان و ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، محفل انس با قرآن کریم با حضور رئیس، معاونان، استادان، کارکنان و جمعی از دانشجویان بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در نمازخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم حجت‌الاسلام راستگو مسئول فرهنگی واحد رامسر به بیان ویژگی‌ها و خصوصیات بارز اخلاقی امام حسن مجتبی (ع) پرداخت و خواستار عمل به دستورات قرآن در کنار توجه به قرائت آن شد.

وی گفت: پیشوای دوم جهان تشیع، اولین ثمره زندگی مشترک علی علیه السلام و فاطمه علیها السلام در نیمه ماه مبارک رمضان سال سوم هجری در «مدینة الرسول» دیده به جهان گشود. وقتی خبر ولادت امام مجتبی به گوش پیامبر گرامی اسلام رسید، شادی و خوشحالی در رخسار مبارک آن حضرت نمایان شد .

مسئول فرهنگی واحد رامسر در ادامه افزود : در عالم هستی برتر از خاتم پیامبران صلی الله علیه و آله نداریم و حسن بن علی علیهما السلام سخت محبوب پیغمبر گرامی اسلام بود.

راستگو در پایان گفت: از مصادیق کامل بندگان مقرب الهی، امام حسن مجتبی علیه السلام است که در تمام حالات رو به سوی خدا داشت، خود را در محضر او می دید و خوف عظمت الهی سراسر وجود او را پر کرده، و تمام هستی او را فرا گرفته بود .

این مجلس معنوی، با اجرای مولودی خوانی و قرائت زیبای قرآن کریم از سوی دو دانشجوی واحد رامسر، مهدی نیکجو و محمد سعید ساسانی قاریان برجسته قرآن کریم، که بسیار مورد توجه حاضران در این مراسم قرار گرفت، گرمایی دوچندان یافته و با برگزاری مسابقه فرهنگی و اهدا جوایز به برندگان خاتمه یافت.

200

کد خبر: 786721

وب گردی

وب گردی