مسئولیت جدید دکتر امیر عبداله مهرداد شریف، معاون پژوهش و فناوری واحد تهران شمال

سرپرستی کارگروه تخصصی بودجه شورای پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به امیر عبداله مهرداد شریف، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال سپرده شد.

به گزارش ایسکانیوز، این انتصاب به پیشنهاد دکتر نیازی، معاونت پژوهش و فناوری واحد تهران مرکز و رئیس شورای پژوهش و فناوری استان تهران ارایه و در جلسه اخیر استان تهران مصوب شد تا مجموعه فعالیت های پژوهشی در چهار کارگروه تخصصی 1- بودجه پژوهشی 2- طرح های پژوهشی 3- فرصت مطالعاتی و پژوهانه 4- مسابقات علمی و همایش ها و کنفرانس های علمی طرح و بررسی شده و جهت تصمیم گیری نهایی به شورا ارائه گزارش نمایند که مسئولیت سرپرستی کارگروه تخصصی بودجه به دکتر شریف، معاونت پژوهش و فناوری واحد تهران شمال واگذار گردید.

وظیفه این کارگروه که معاونین پژوهشی واحدهای تهران شمال، اسلامشهر، شهر قدس، یادگار امام و علوم دارویی در آن عضویت دارند بررسی جابجایی ردیف بودجه پژوهشی واحدهای استان تهران عنوان شده است.

شریف استادیارگروه شیمی تجزیه دارای تألیفات و چاپ مقالات متعدد در نشریه های معتبر داخلی و خارجی، دبیر هم اندیشی دفتر نهاد رهبری واحد تهران شمال و ریاست اسبق دانشکده علوم و فنون دریایی این واحد دانشگاهی را در سوابق علمی و اجرایی خود دارد.

200

کد خبر: 786759

وب گردی

وب گردی