هیوندای i20 جدید رونمایی شد

 یک نمونه آزمون پیش تولید از فیس لیفت هیوندای i20 مدل 20188 با  پوشش استتاری کامل فاش شده است که تنها رینگ های آلیاژی جدید آن دیده می شوند.

به گزارش ایسکانیوز، جالب است که طراحی این رینگ ها بسیار شبیه به رینگ های آلیازی 5 پره 17 اینچی به کار رفته در مرسدس CLA اسپرت است.

اگرچه این نمونه اولیه استتار شده اما ایده ای از قسمت جلوی i20 جدید ارائه می دهد که الهام بخش طراحی ذهنی این خودرو بوده است. این خودرو به جلوپنجره ذوزنقه ای جدید هیوندای با قسم های کرومی افققی مجهز می شود که در کنار چراغ های جلوی پروژکتوری جدید کشیده شده به سمت عقب با LEDهای دید در روز قرار می گیرد. یک سپر جدید با چراغ های مه شکن گرد با قاب کرومی نیز برای این خودرو تعبیه می شود. قسمت جلوی این خودرو کمی ساده تر از مدل کنونی آن خواهد بود.

هنوز قسمت پشت این خودرو دیده نشده اما تنها تغییر قابل توجه در آن جای قاب پلاک خواهد بود که به در صندوق عقب منتقل شده است. گمان می رود i20 جدید سایزی مشابه مدل کنونی داشته باشد که شامل طول 3985 میلی متر، عرض 1734 میلی متر، ارتفاع 15055 میلی متر و فاصله بین دو محور 2570 میلی متر و 170 میلی متر فاصله از زمین است.

کابین این نمونه آزمون نیز کاملا استتار شده است البته انتظار نمی رود تغییر قابل توجهی در این بخش اعمال شود. فیس لیفت i20 با به روز رسانی هایی در روکش پارچه ای، مواد تریم و نمایشگر چند رسانه ای جدید و پانل Supervision عرضه خواهد شد.

نسخه بنزینی این خودرو موتور 1.2 لیتری کاپا متصل به گیربکس دستی پنج سرعته خود را حفظ می کند در حالی که نسخه دیزلی آن با موتور 1.4 لیتری توربودیزل متصل به گیربکس دستی شش سرعته عرضه می شود.

گفته می شود هیوندای i20 جدید اوایل سال 2018 وارد بازار خواهد شد.

401

کد خبر: 786806

وب گردی

وب گردی