زمان رونمایی فولکس واگن پولوی جدید اعلام شد

 فولکس واگن تایید کرده است که پولوی جدید روز 16 ژوئن طی مراسمی مخصوص در برلین رونمایی جهانی خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، تیزرهایی به شکل فیلم از نسل ششم فولکس واگن پولو منتشر شده است و رونمایی جهانی این خودرو قبل از نمایش عمومی آن در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ماه سپتامبر خواهد بود.

این خودروساز آلمانی تایید کرده است که تولید پولوی جدید از ماه جاری آغاز خواهد شد. چند هفته قبل نمونه اولیه استتار شده ای از این خودرو به صورت رسمی توسط فولکس واگن به نمایش درآمد. البته زمانی که دو نمونه آزمون از این هاچ بک در حال تست در نزدیکی دفتر فولکس واگن در وولفسبورگ دیده شدند، تصاویری بهتر از نسل جدید پولو منتشر شد.

نسل ششم پولو جایگزین مدل کنونی آن می شود که حدود هشت سال از معرفی آن می گذرد. پولوی جدید به جای ساختار PQ25 قبلی از پلتفرم MQB انعطاف پذیر این خودروساز بهره خواهد برد. به لطف این پلتفرم، پولوی جدید دارای ابعادی بزرگ تر خواهد بود که آن را جادارتر کرده و در عین حال به کاهش وزن و هزینه های تولید آن کمک خواهد کرد.

طراحی پولوی جدید تکاملی بوده و عناصر نمادین پولو همچون جلوپنجره، چراغ های عقب و نیم رخ ان حفظ می شوند. هم چنین LEDهای دید در روز در قسمت جلوی این خودرو تعبیه می شود و لامپ های LED جدید نیز در چراغ های عقب آن به چشم می خورند. البته برجسته ترین تغییرات در کابین این خودرو خواهد بود. کابین این خودرو بسیار جادارتر از مدل کنونی آن خواهد بود. فاصله بین دو محور پولوی جدید 90 میلی متر بیش تر شده بنابراین فضای کابین بیش تری را مخصوصا برای سرنشینان عقب فراهم می آورد. یک سیستم سرگرمی نوین و ویژگی های رفاهی بیش تر مشابه گلف نیز بخشی از به روز رسانی های این خودرو خواهند بود. گمان می رود نسخه های بالاتر این خودرو به سیستم نمایشگر لمسی 9.5 اینچی گرفته شده از همتای پولو مجهز شوند در حالی که مدل پایه آن دارای اتصال تلفن هوشمند خواهد بود.

نیرومحرکه پولوی جدید شامل مجموعه ای از موتورهای بنزینی و دیزلی سه و چهار سیلندر خواهد بود. گزینه های گیربکس این خودرو نیز شامل دستی پنج سرعته یا شش سرعته خواهد بود. نسخه اتوماتیک این خودرو نیز به گیربکس هفت سرعته دو کلاجه DSG مجهز می شود.

401

کد خبر: 786808

وب گردی

وب گردی