رویکرد فرهنگی و اجتماعی پلیس در طرح سالم سازی دریا

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: رویکرد پلیس در طرح سالم سازی دریا، ایجابی همراه با اقدامات فرهنگی و اجتماعی است.

به گزارش ایسکانیوز ، سردار"سید محمود میرفیضی" در نشست تخصصی ساماندهی سواحل دریا که با حضور سردار " مومنی " جانشین فرمانده نیروی انتظامی عصر روز گذشته در ساری برگزار شد،گفت: استان مازندران از استان های گردشگری با هزینه های بسیار پایین سفر و از مهمترین مسئولیت ما در این زمینه ایجاد بسترهای امنیتی مناسب برای استفاده مردم از مواهب الهی در این استان است .

فرمانده انتظامی استان مازندران، بر همراه سازی و استفاده از ظرفیت های مردمی و بسیج در مقابله با آسیب های اجتماعی در سواحل دریا، تاکید کرد و افزود: از مجموع 338 کیلومتر سواحل دریا، 248 کیلومتر منطقه ممنوعه شنا است .

سردار میرفیضی از وجود 358 نقطه آسیب پذیر و خطرناک برای شنا در دریای مازندران خبر داد و اظهار داشت: طرح سالم سازی دریا در 64 نقطه از سواحل استان به اجرا در خواهد آمد .

سردار میرفیضی با اشاره به توجه جدی به ارتقای سطح آگاهی مردم و توجه به آسیب های اجتماعی، از برپایی ایستگاه های فرهنگی و خدمات مشاور های به عنوان ممهترین رویکرد فرهنگی انتظامی استان در سواحل دریا یاد کرد و گفت: برای نهادینه کردن این موضوع از نهادهای فرهنگی و مبلغان تبلیغی در اجرای فریضه امر به معروف نوین نیز استفاده خواهد شد .

فرمانده انتظامی استان مازندران، بهره گیری از فضای مجازی و استفاده از توانمندی های صدا وسیما برای ارائه موضوعات فرهنگی به مردم و مسافران را از برنامه های مورد نظر فرماندهی انتظامی استان در ساماندهی دریا برشمرد .

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، وی با بیان این که برپایی ایستگاه فرهنگی اجتماعی ، تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی از مهمترین موضوعات فرهنگی انتظامی استان برای اجرای طرح سالم سازی دریا است، گفت : ساماندهی و نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی مستقر درسواحل و تهیه الزامات انتظامی ، امنیتی برای مدیران عامل شهرک های ساحلی، مجریان طرح ها و صنوف از دیگر برنامه های اجرایی پلیس در سواحل مازندران خواهد بود .

سردار میرفیضی در خاتمه، تقویت ناوگان خودرویی برای سواحل را از دیگر اقدامات فرماندهی انتظامی استان برای اجرای طرح دریا و طرح های تابستانه برشمرد .

701

کد خبر: 786905

وب گردی

وب گردی