نرگس معدنی پور:  ایستگاه 128 آتش نشانی در بوستان جنگلی سرخه حصارراه اندازی و تجهیزشد

شهردار منطقه 13 با اشاره به ساخت ایستگاه آتش نشانی شماره 128 در بوستان جنگلی سرخه حصار از راه اندازی و تجهیز این ایستگاه با هدف جلوگیری از بروز حوادث ناگوار و آتش سوزی در این بوستان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز نرگس معدنی پور گفت : اواخر سال گذشته شهرداری منطقه13 با هماهنگی سازمان آتش نشانی اقدام به احداث ایستگاه آتش نشانی شماره 128 در خیابان راش بوستان جنگلی سرخه حصار کرد.

وی افزود: ایستگاه آتش نشانی شماره 128 به دو دستگاه ماشین سنگین شامل یک دستگاه خودروی 2 منظوره امدادی و اطفا و یک دستگاه خودروی کامل اطفای حریق مجهز شده است.

معدنی پور اظهار داشت : این ایستگاه به صورت دائم و شبانه روزی با استفاده از نیرو های مجرب در سه شیفت کاری فعال شده تا در مواقع لزوم از حوادث ناگوار و آتش سوزی در پارک سرخه حصار جلوگیری کند.

وی خاطر نشان کرد: با راه اندازی این ایستگاه مجموع ایستگاه های شهر داری منطقه 13 به 5 ایستگاه فعال افزایش پیدا کرد.

شهردار منطقه به اجرای شبکه انتقال آب خام در پارک سرخه حصار به طول 15 کیلو متر و بهره برداری از این شبکه اشاره کرد و اظهار داشت : به جهت بهره برداری بهینه از این شبکه در سال جاری اقدام به لوله گذاری و نصب 4 دستگاه شیر آتش نشانی در حاشیه معابر پارک سرخه حصار شده که با اجرای این کار ضمن افزایش ضریب امنیت پارک تا حد زیادی به کنترل سریعتر آتش سوزی در سطح پارک کمک خواهند کرد.

700

کد خبر: 786916

وب گردی

وب گردی