توسعه همکاری آموزش و پرورش با کانون پرورش و فکری

معاون آموزش ابتدایی وزیرآموزش و پرورش، آمادگی این معاونت را برای گسترش طرح کانون‌ مدرسه و همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام کرد.

به گزارش گروه دانش و آموزش ایسکانیوز، رضوان حکیم ‌زاده در نشست مشترک با مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان گفت: کانون به ‌واسطه اصالت و نوآوری در اولویت همکاری‌های آموزش و پرورش قرار دارد.

او افزود: معاونت آموزش ابتدایی آمادگی دارد با برپایی سلسله نشست‌هایی از ظرفیت‌های این مجموعه در قالب طرح کانون مدرسه و عملیاتی کردن این طرح بیشتر بهره بردن و بستری برای ارائه خدمات بهتر به دانش آموزان فراهم کند.

معاون آموزش ابتدایی وزیرآموزش و پرورش گفت: اصالت کانون باعث شده است تا در تلاطم‌ روزگار آسیب کمتری ببیند و شاکله خود را حفظ کند به همین دلیل امروز این سازمان به نهادی قدرتمند در حوزه کودک و نوجوان تبدیل شده است.

حکیم‌زاده پس از تماشای فیلم معرفی کانون با بیان اینکه کانون جایی است که کمتر کسی پیدا می‌شود که با آن بیگانه باشد، گفت: با دیدن این نماهنگ من به30 سال قبل زمانی که از کتاب‌ها و محصولات‌کانون استفاده می‌کردم، بازگشتم و خاطرات خوب آن زمان برایم زنده شد.

204/200

کد خبر: 786937

وب گردی

وب گردی