تقدیر از دانشجوی پزشکی و دبیر کانون هلال احمردانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران

در مراسم دیدار اعضای برتر سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ازمیثم اخلاق دوست دبیر کانون دانشجویی جمعیت هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران به پاس فعالیت های بشردوستانه و عام المنفعه با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

به گزارش ایسکانیوز، این مراسم که در راستای تجدید پیمان با آرمان های امام خمینی (ره) وبا حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی ،مصطفی محمدیون دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، دکتر مسعود حبیبی رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و حضور بیش از 400 نفر از اعضای برتر سازمان جوانان صورت گرفت از میثم اخلاق دوست دانشجوی سال آخر پزشکی به دلیل برگزاری طرح های متعدد سلامت در مناطق محروم و کم برخوردار شهری و روستایی، ارائه خدمات سلامت به کودکان و دانش آموزان و... به عنوان نماینده جمعیت هلال احمر استان تهران تجلیل شدو مورد تقدیر قرار گرفت.

در این مراسم آیت الله سیدحسن خمینی با تاکید بر فرصت مغتنم دوران جوانی، به جوانان توصیه کرد از این دروان بهره کافی را ببرند و بر علم خود تا حد امکان اضافه کنند. وی با اشاره به اینکه جهل دشمن همه انسان هاست، هرچه فرد عالم تر شود خیر و توانایی در او در انجام کارخیر بیشتر می شودگفت : حدیث امیرالمؤمنین (ع) را وجهه همت خودتان کنید و در کنار مسئولیت اجتماعی، علم خود را بالا ببرید. هرچه فرد عالم تر شود خیر و توانایی او در انجام کارخیر بیشتر می شود؛ بنابراین، هرچه می توانید از انواع جهالت ها دوری کنید.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران ، در این دیدار که در آستانه چهاردهم خرداد و بیست و هشتمین سالگرد رحلت ملکوتی امام خمینی (ره) در حسینیه جماران، برگزار گردید.18 نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران ضمن دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی، با آرمان های امام عظیم الشان، تجدید پیمان کردند.

200

کد خبر: 787015

وب گردی

وب گردی