تشریحی از اقدامات  فوریت پزشکی مشهد

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی مشهد به تشریح اقدامات اورژانس در استان خراسان رضوی پرداخت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی اورژانس کشور، دکتر وفایی نژاد در این باره گفت:تکنسین های فوریت های پزشکی چهره های ماندگار خدمت بی ادعا به مردم دردمند هستند که با عشق و علاقه برای نجات جان دیگران، گاه تا سرحد مرگ و حتی شهادت پیش می روند که از جمله این شخصیت ها می توان به زنده یاد شهید مهدی مهدی زاده اشاره کرد.
وی ادامه داد:تمامی این افراد در کنار این جان افشانی ها، خدمات و درخشش های دیگری هم دارند که کمتر دیده می شود که از جمله آن ها می توان به کمک در مرمت و رنگ امیزی پایگاه کانکسی شوشتری توسط پرسنل پایگاه،برگزیده شدن در بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت و فعالان قرآنی و درخشش در فعالیت های ورزشی مانند مسابقات فوتسال و... اشاره کرد.

مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی مشهد گفت: از جمله اقداماتی که در مشهد صورت گرفته است می توان رفع کمبودهای پایگاه مانند خرید و اهدا دو ست کامل پمپ و تجهیزات رفع پنچری و کابل برق برای پایگاه اورژانس توسط همکاران ۱۱۵ سرخس و جمع آوری کمک مالی در ماه مبارک رمضان به مردم نیازمند به میزان 35000000 ریال و توزیع 115 بسته کمک غذایی اشاره کرد.

وی در پایان تاکید کرد: لازم به ذکر است در این ایام مبارک ماه رمضان از زحمات همه همکاران پرتلاش در اورژانس ۱۱۵ تشکر و قدردانی داشته باشم و سربلندی و سلامت این عزیزان و خانواده انها را از خداوند منان مسئلت دارم.

701

کد خبر: 787026

وب گردی

وب گردی