جشن اخلاق و مهرورزی در ضیافت فرشتگان آسمانی از سوی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی گرگان

جشن اخلاق و مهرورزی همراه با ضیافت افطاری در کنار فرشتگان آسمانی در هفدهمین روز از ماه مبارک رمضان و برای سومین سال پیاپی به همت جمعی از استادان کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، احمد قبادی از کارکنان دانشگاه و از بانیان برگزاری این جشن گفت: به همت جمعی از استادان، کارکنان و دانشجویان و در سومین سال پیاپی در جشن اخلاق و مهرورزی با ایتام فرشتگان آسمانی خدا بر روی زمین و کودکان بدسرپرست همراه شدیم تا در جلب رضایت حضرت حق گامی هرچند کوچک برداریم.

قبادی افزود: برگزاری این جشن و ضیافت با حضور هنرمندان استان به منظور تدارک ساعاتی با نشاط برای این عزیزان فرصتی شد تا گل لبخند بر صورت این کودکان معصوم نقش بسته و در فضایی آکنده از سرور و لبخند، دانشگاهیان شادی خود را با این کودکان تقسیم کنند.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با تقویت روحیه انفاق در خود و در برنامه ­ای مستمر و به مناسبت های مختلف در تکریم ایتام و نیازمندان پیش قدم هستند و این ضیافت و اطعام نیز با استقبال این عزیزان و بدون استفاده از درآمدهای دانشگاه انجام شده است.

در طرح اکرام ایتام در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان هریک از دانشگاهیان هزینه افطار یک تا چند نفر از ایتام را عهده دار می ­شود، امسال نیز دانشگاهیان میزبان بیش از دویست نفر از ایتام و کودکان بدسرپرست در جشن اخلاق و مهرورزی بودند.

200

کد خبر: 787028

وب گردی

وب گردی