دانشگاه آزاد اسلامی به زودی  در بین 100دانشگاه برتر جهان قرار می گیرد

سرپرست مرکز گسترش علم و علم سنجی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن ابراز خرسندی از تولید علم دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی در طول چند سال اخیر تولید علم بالایی داشته و همانطور که مشاهده می کنیم این مجموعه علمی توانسته است در پایگاه ISI Web of Knowledge به رتبه 133 برسد. این موضوع نوید دهنده این است که دانشگاه آزاد اسلامی در آینده نزدیک جز 100دانشگاه برتر دنیا قرارگیرد.

میترا طباطبایی، سرپرست مرکز گسترش علم و علم سنجی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با ایسکانیوز اظهار کرد: حدود 4 سال است که با پایگاه های معتبری از جمله Elsevier،Springer،Wiley وغیره قرارداد داریم که خوشبختانه تمام واحدهای دانشگاهی ما به آن دسترسی دارند.

وی افزود: براساس تاکیدات در زمان مدیریت جدید دانشگاه نیز این امر با جدیت بیشتری پیگیری می شود که این دسترسی ها مانند سابق در اختیار واحدهای دانشگاهی ما قرار گیرد.

سرپرست مرکز گسترش علم و علم سنجی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن ابراز خرسندی از تولید علم دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی در طول چند سال اخیر تولید علم بالایی داشته و همانطور که مشاهده می کنیم این مجموعه علمی توانسته است در پایگاه ISI Web of Knowledge به رتبه 133 برسد. این موضوع نوید دهنده این است که دانشگاه آزاد اسلامی در آینده نزدیک جز 100دانشگاه برتر دنیا قرارگیرد.

200/202

کد خبر: 787039

وب گردی

وب گردی