افزایش امضای نمایندگان حامی اقدامات جدید مدیریتی در دانشگاه آزاد اسلامی به ۲۱۴ نفر

دکتر منادی معاون پارلمانی و حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی روز سه شنبه ۲۳ خردادماه با اعلام خبر افزایش تعداد امضاء نمایندگان حامی اقدامات رئیس هیئت موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی در مجلس شورای اسلامی گفت: چندی پیش و در ادامه رویکرد جدید مدیریتی در دانشگاه آزاد اسلامی از سوی دکتر ولایتی رئیس هیئت امنا و موسس دانشگاه آزاد اسلامی، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تهیه نامه ای خطاب به دکتر ولایتی، از اقدامات مدبرانه وی در جهت ارتقاء جایگاه و سامان بخشیدن به حوزه های مختلف حمایت قاطع نموده و خواستار ادامه این روند شدند.

به گزارش ایسکانیوز، معاون پارلمانی دانشگا آزاد اسلامی در ادامه با ارائه بخش هایی از این نامه و اشاره نمایندگان محترم به این که با عنایت به سند چشم انداز و اسناد بالا دستی نظام، ما نمایندگان امضاء کننده خواهان ادامه و استمرار رشد کیفی و ارتقاء جایگاه علمی کشور در عرصه های ملی و بین المللی بوده و حمایت جدی خود را از اقدامات مدبرانه شما اعلام می داریم افزود: تاکنون ۲۱۶ نماینده مجلس شورای اسلامی از هر سه فراکسیون اصولگرایان ، مستقل و امید با امضاء این نامه حمایت خود را اعلام کردند که بی تردید این اقدام نمایندگان می تواند فرصت مغتنمی را برای دانشگاه آزاد اسلامی در راستای دستیابی به اهداف و برنامه های پیش بینی شده فراهم کند.
دکتر منادی در پایان تاکید کرد : دانشگاه آزاد اسلامی تمام تلاش خود را در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ، برنامه ها و سیاست های پیش بینی شده از سوی ریاست هئیت امناء و موسس دانشگاه و ارتقاء هر چه بیشتر جایگاه علمی و پژوهشی به کار خواهد گرفت.
وی افزود: باتوجه به مشکلات دانشگاه ازقبل قانون سنجش وپذیرش، اکثرنمایندگان محترم بر استقلال آزمون پزشکی وتحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد درجهت ایجاد فرصت و شانس مجدد برای جوانان عزیز مشتاق تحصیل دررشته های پزشکی و دوره های کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه آزاداسلامی و همچنین حمایت مالی ازدانشگاه آزاد ازطریق صندوق توسعه ملی و دیگر حمایت های قانونی مجلس تأکید کرد.
به گزارش ایسکانیوز، متن نامه نمایندگان مجلس شورای اسلامی خطاب به دکتر ولایتی رئیس هئیت موسس و امناء دانشگاه آزاد اسلامی

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر ولایتی
ریاست محترم هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی
سلام علیکم
احتراما اعلام می دارد جایگاه و اهمیت علم و دانایی به عنوان رکن اصلی پیشرفت و تعالی بر کسی پوشیده نیست،ارزش انسان در آموزه های اسلامی و قرآنی به دانش اوست،دانشی که باعث رشد و سعادتمندی دین و دنیای انسان گردد.
در این راستا به عنوان یک مجموعه علمی مردم نهاد دانشگاه آزاد اسلامی در اردیبهشت سال ۱۳۶۱ با پیشنهاد فقید سعید مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و موافقت و حمایت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و تاییدات مقام معظم رهبری و مسئولین وقت تاسیس شد و منشاء خدمات ارزشمند علمی،پژوهشی،اقتصادی و فرهنگی گردید.
ارتحال جانسوز رئیس هیات موسس و هیات امضاء این دانشگاه باعث شوک در جامعه به ویژه در میان اعضاء بزرگ خانواده دانشگاه شد ،در چنین شرایطی انتصاب حضرتعالی که چهره ای علمی و دانشگاهی شناخته شده،مقبول و مورد اعتماد امام،رهبری عزیز و مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی یار همیشه در صحنه انقلاب و امام و رهبری بود، با تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و یادآوری اثر بخش بودن این دانشگاه در حکم ایشان مایه مباهات و امتنان است.
همچنین از اعضاء محترم هیات موسس وامناء در انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان رییس هیأت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی و تحولات اخیر در هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی ،به خصوص انتصاب رئیس دانشگاه (جناب دکترنوریان)که از اقدامات شایسته و در خور توجه جنابتان است نیز تشکر می نماید.
بیان راهبردهای مدیریتی در توسعه کیفی دانشگاه آزاد اسلامی، ارتقاء هرم هیات علمی، جذب نخبگان و توجه جدی به توسعه شرکت های دانش بنیان در راستای سند برنامه های پنج ساله توسعه و سند چشم انداز 1404در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی مورد حمایت و پشتیبانی ما است.
سلامتی و دوام عمر مقام معظم رهبری و توفیقات روز افزونتان را در جهت پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال مسالت داریم.

200

کد خبر: 787048

وب گردی

وب گردی