طرح «رمضان، بهار قرآن» در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان؛ از بهشت عرفانی تا بهشت قرآنی

طرح رمضان بهار قرآن با محوریت تفسیر سوره حمد و با استقبال بیش از هفتاد نفر از کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر خسرو مزرعی معاون دانشجویی و فرهنگی واحد گرگان در باره ششمین دوره طرح قرآنی-فرهنگی «رمضان بهار قرآن گفت: «این طرح فرصتی شد تا در این ایام با زلال معارف، رهنمودها و دستورات حیات‌بخش قرآن کریم از منظر سوره حمد آشنا شده و در راستای ارتقای سطح معرفت و دانش استادان و کارکنان دانشگاه در حوزه فرهنگ و معارف آسمانی و ملکوتی کلام الله مجید قدمی برداریم.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی و مدرس این کارگاه با بیان اینکه ابعاد اعتقادی، اجتماعی، اخلاقی، تربیتی و عرفانی سوره حمد در کارگاه مورد بررسی قرار گرفت، افزود: استفاده از تفسیر سوره حمد حضرت امام خمینی(ره)، تفسیر سوره نور حجت الاسلام قرائتی، تفسیر عرفانی علامه حسن زاده آملی و تفسیر خواجه عبدالله انصاری، موجب شد تا در فضایی معنوی مباحث مورد نظر به بحث و گفت و­گو گذاشته شده وتوشه ای از بستر رمضان الهی برداشته تا سیری از بهشت عرفانی تا بهشت قرآنی را تجربه کنیم.

پخش ترتیل و قرائت سوره حمد از قرا‌ء معروف داخلی و خارجی از برنامه های هرروز این کارگاه 16ساعته بود که مورد توجه حاضران قرار گرفت.

200

کد خبر: 787124

وب گردی

وب گردی