سیدرضا اکرمی:  حادثه تروریستی اخیر تهران به ما آموخت که همیشه هوشیار و آماده باشیم

عضو جامه روحانیت مبارز گفت: حادثه تروریستی هفته گذشته به ما یاد داد همیشه باید هوشیار، بیدار و آماده باشیم؛ چرا که هزار دوست کم و یک دشمن زیاد است.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدرضا اکرمی در مراسم شب قدر در حرم امام خمینی (ره)، طی سخنانی با اشاره به وقوع حادثه تروریستی هفته گذشته در حرم امام و مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حماقت، جهالت و رذالت عده اندکی از داعشی‌ها وقتی معلوم می‌شود که آنان با کمال بی‌شرمی متعرض حرم معمار انقلاب شدند که البته در کوتاه‌ترین زمان نیز طومار آنان درهم پیحیده شد.

وی افزود: من از تمام نیروهای امنیتی به خاطر برخورد با عوامل حوادث تروریستی در تهران تشکر می‌کنم و خدا را شاکریم که این واقعه تبدیل به فاجعه نشد و موضوع جمع و جور شد؛ هر چند این حرکت، رذیلانه، زشت و ناهنجار بود.

اکرمی با بیان این که حادثه تروریستی هفته گذشته به ما یاد داد همیشه باید هوشیار، بیدار و آماده باشیم، گفت: هزار دوست کم و یک دشمن زیاد است و قرآن نیز از همه ما می‌خواهد آماده و نیرومند باشیم.

این عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به آرمان‌های امام راحل اظهار کرد: نجات مردم از استبداد داخلی، قطع دست استعمار خارجی از کشور و زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان (عج) سه آرمان امام خمینی (ره) بود که امروز ایران از دست دولت‌های خارجی رها شده و تمام غصه آنها نیز از همین موضوع است تا جایی که رئیس‌جمهوری آمریکا از بی‌اعتنایی دولت ایران به آنها گلایه می‌کند؛ چرا که آنها از ما ذلت و زبونی می‌خواهند و نه داشتن عزت نفس.

وی در پایان در گفت و گو با ایسنا، تاکید کرد: باید از خدا توفیق بخواهیم که ما ملتی بیدار آگاه هوشیار و قوی باشیم و از امکانات فراوان کشورمان برای حل مشکلات استفاده کنیم.

302

کد خبر: 787194

وب گردی

وب گردی