تخفیف ۱۵درصدی تعرفه واردات از مناطق آزاد لغو شد +سند

معاون اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت با ارسال بخشنامه ای به رؤسای سازمان های صنعت، معدن و تجارت کشور از کاهش تخفیف سود بازرگانی واردات کالا در مناطق آزاد از ۱۵ درصد به ۲ درصد خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز،‌ معاونت امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت با ارسال بخشنامه ای به رؤسای سازمان های صنعت، معدن و تجارت کشور بر لزوم اجرای مصوبه هیأت وزیران مبنی بر کاهش تخفیف سود بازرگانی واردات کالا در مناطق آزاد از 15 درصد به 2 درصد برای جلوگیری از قاچاق کالا تأکید کرد.

در نامه یدالله صادقی معاونت امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت آمده است: به موجب مصوبه اخیر هیأت وزیران مورخ 20 اردیبهشت ماه سال جاری حداکثر تخفیف قابل اعمال برای واردکنندگان کالا از مناطق آزاد از سهم 15 درصدی مصوبه سال 90 ، 2 دوصد تعیین و مابقی عیناً می بایست به حساب مناطق واریز گردد . لطفاً دستورفرمایید ضمن ابلاغ مصوبه مذکور به واحدهای زیر مجموعه و نظارت بر نحوه اجراء، مواردی از این است که نیازمند پیگیری و اصلاح ضوابط به نفع تولید داخل و مبارزه با قاچاق می باشد را به معاونت منعکس نمایید.

متن این نامه به شرح زیر است:

همچنین معاونت وزیر امور صنایع نساجی و پوشاک چرم نیز در 21 خردادماه امسال این موضوع را به دست اندرکاران حوزه پوشاک ابلاغ کرده است.

401

کد خبر: 787228

وب گردی

وب گردی