بازدید معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه از سازمان سمت/ عکس

حسین جابری انصاری از سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت) بازدید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، حسین جابری انصاری معاون عربی و افریقایی وزارت امورخارجه، روز دوشنبه 22 خردادماه از سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت) بازدید نمود و با احمد احمدی رئیس و سید رسول موسوی مشاور امور بین‌الملل سازمان «سمت» دیدار و گفتگو کرد.

روابط عمومی «سمت»، در جریان این بازدید، معاون وزیر خارجه کشورمان از نمایشگاه اختصاصی کتاب‌های سازمان «سمت» که به زبان عربی در حال ترجمه است، بازدید به عمل آورد و در جریان فعالیت‌های بین‌المللی این سازمان به‌ویژه در کشورهای عراق، لبنان، سوریه و مصر قرار گرفت.

در این بازدید، احمد احمدی ضمن اشاره به فعالیت‌های سازمان «سمت» از ابتدای تأسیس تا زمان حاضر، این سازمان را یک میراث ملی دانست که می‌تواند به عنوان یک الگوی موفق در نظام مدیریتی و علمی کشور، برای کشورهای دیگر معرفی شده و از تجارب آن برای همکاری‌های بین‌المللی استفاده شود.
جابری انصاری نیز در این ملاقات ضمن با اهمیت دانستن فعالیت‌های بین‌المللی «سمت» در عرصه ترجمه و نشر کتاب‌های دانشگاهی و اعلام آمادگی وزارت امورخارجه برای همکاری با سازمان «سمت» برای گسترش زمینه‌های نشر کتاب در خارج از کشور، به اهمیت انتشار کتاب‌های دانشگاهی در کشورهای عراق، لبنان و مصر اشاره نمود.

302

کد خبر: 787265

وب گردی

وب گردی