بیادی: مردم مقابل افرادی که به دستاوردهای انقلاب بی تفاوت هستند سکوت نکنند

عضو جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت با اشاره به این که همه باید برای دستاوردهای انقلاب اهمیت قائل باشیم، گفت: مردم نباید در مقابل افرادی که به دستاوردهای انقلاب بی تفاوت هستند سکوت کنند و باید با آن اشخاص مقابله کنند.

حسن بیادی عضو جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت درخصوص مفهوم "انقلابی گری" در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، بیان کرد: انقلابی گری در مکتب های مختلفی وجود دارد، در مکتب شیعه انقلابی گری به معنای آمادگی همیشگی انسان برای برخورد با ظلم و ظالم است زیرا ما در روایات داریم که حکومت شاید با کفر پایدار بماند اما با ظلم پایدار نمی ماند.

وی ادامه داد: انقلابی گری لازمه حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و حفظ خون های ریخته شده بر زمین بسیاری از جوانانی با نام حضرت امام حسین(ع) و انجام این کار از واجبات انقلابیون کشور است.

عضو جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت با بیان این که در دنیای امروزی روز به روز ظلم آن بیشتر می شود، ادامه داد: انواع ظلم تغییر می کند و حتی یک مقداری از این ظلم ها باعث دلفریبى است که مقام معظم رهبری در اوایل سال 70 در خصوص برخی از دلنگرانى هااز جمله خطر شبیخون تهاجم فرهنگی هشدار داده بودند،و تقریباً اولین موضوعی را که متذکرشدند معضل تجمل گرایى و تبعیض بود که متاسفانه مسئولین برعکس آنرا عمل کردند تجملات، و بالابردن سطح توقعات مردم به صورت کاذب و تزریق و ترویج احساس خطر فقر و بى فرهنگى است.



وی با بیان اینکه حاصل ونتیجه این بى تفاوتی ها فساد اداری خانمان برانداز است، تصریح کرد: ما نباید فقط به این فکر کنیم که این گونه فسادها و مشکلات فقط در قوه مجریه وجود دارد، در صورتیکه اگر به بیانات مقام معظم رهبری با دانشجویان دقت کنید معظم له در فرمایشات شان به بحث آتش به اختیار در مقابله با ناهنجاریها صحبت می کنند این موضوع هرج و مرج نیست اتفاقا عقلانی است وقتى اکثر مسئولین ما در دو جناح استحاله شده اند پس چه باید کرد.



بیادی افزود: اگر مردم شاهد برخی از آسیب ها از جمله فسادهای اقتصادی هستند و مسوولین نسبت به برخورد با این موضوعات برخورد نکردند باید خود مردم همانجا برخورد کنند البته با روش خودش ؛ اگر دو نفر در قوه قضاییه، دو نفر قوه مقننه و دو نفر در دستگاه های دولتی صدایشان درخصوص این گونه فسادها درآمده بود هیچ موقع اوضاع اسفناکی در خصوص این گونه فساد ها نداشتیم و حتی کسی جرات صحبت یا حرکتی خلاف قوانین را نداشتیم.



وی با اشاره به این که همه باید برای دستاوردهای انقلاب اهمیت قائل باشیم، گفت: مردم نباید در مقابل افرادی که به دستاوردهای انقلاب بی تفاوت هستند سکوت کنند و باید با آن اشخاص مقابله کنند.



بیادی افزود: کشور ما ایراد هم دارد اما این انقلاب نتایج و آثار بسیار خوبی هم داشته است.



وی با بیان این که نگرانی های مقام معظم رهبری به حق است، در پایان گفت: گروهی دارند کشور را به مخاطره می اندازند و هیچ جناحی نباید ساکت بنشیند، یعنی برای برچیدن فساد اداری و فرهنگی همه باید دست به دست شوند، اما چگونگی برخورد با این فسادها مهم است که باید آموزش داده شود، نباید با هر روش برخورد کرد، هر نوع از امر به معروف و نهی از منکر برای هر ناهنجاری شکل متفاوتی دارند بقول معروف با دستمال آلوده نمیشود شیشه را پاک و شفاف نمود.

خبرنگار: راضیه فراهانی

کد خبر: 787381

وب گردی

وب گردی