پیشتازی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در نهمین المپیاد علمی دانشجویان کشور

دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با پذیرفته شدن چهار تن از دانشجویان این دانشگاه در نهمین المپیاد علمی دانشجویان کشور پیشتاز این المپیاد در سطح دانشگاه آزاد اسلامی شد.

به گزارش ایسکانیوز ، دکتر فاطمه افشاری رییس دانشکده علوم پزشکی این دانشگاه با اعلام این خبر گفت: با ماه ها تلاش و آماده سازی دانشجویان مستعد برای حضور در المپیاد علمی که در خردادماه سالجاری در سراسر کشور برگزار شد، خوشبختانه دانشجویان این دانشگاه توانستند برای اولین بار در مرحله انفرادی این مسابقات پذیرفته شوند.

و ی به پذیرش 4 دانشجوی این دانشگاه در نهمین المپیاد اشاره کرد و افزود: آرمین اصلانی در حیطه تفکر انتقادی علوم پایه، شلاله آقایی در حیطه آموزش پزشکی، وحید وجدانی در حیطه فلسفه پزشکی و رویا صادقی در حیطه آموزش پزشکی این المپیاد پذیرفته شده اند.

دکتر افشاری تصریح کرد: در کنار واحد تبریز، واحد نجف آباد نیز با پذیرفته شدن 4 نفر از دانشجویانش در این المپیاد حائز بیشترین آمار قبولی در سطح دانشگاه آزاد اسلامی شده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز افزود: واحدهای مشهد، تهران پزشکی و تنکابن با 3 پذیرفته شده و واحدهای کازرون، شاهرود، دندانپزشکی تهران، یزد و واحد علوم تحقیقات تهران با 2 پذیرفته شده و واحدهای کرمان، خوراسگان، کرج و اردبیل با یک پذیرفته شده در این المپیاد منشاء اثر مثبت شده اند.

دکتر افشار از حمایت های مستمر و موثر دکتر انگجی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قدردانی کرد و از همه اساتید، دانشجویان و به خصوص مسئول المپیاد این دانشگاه خانم دکتر اردیبهشتی به خاطر تلاش و کوشش های شبانه روزی تشکر کرد.

200/202

کد خبر: 787445

وب گردی

وب گردی