حادثه تروریستی ۱۷ خرداد انسجام ملی ما را بیشتر کرد

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حادثه تروریستی انسجام ملی ما را بیشتر کرد و مردم ما بیشتر به ابعاد غیر انسانی و غیر منطقی تفکری که عربستان حامی آن است و آمریکا آن را پرورش می‌دهد پی بردند.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه مراسم ترحیم شهدای جهاد دانشگاهی حادثه تروریستی مجلس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنده با شهید تقوی از زمانی که در بخش قرانی فعال بود اشنا بودم.

وی افزود: شهید تقوی فردی متدین بااخلاق، رئوف و با سعه صدر و پرتلاش بود و در حوزه‌های قرآنی بسیار تلاش می کرد.

وی درباره حادثه تروریستی اخیر نیز گفت: در این حادثه که داعشیان ان را برافروختند حجت الاسلام تقوی و دیگر شهدا به آرزوی خود رسیدند.

کلانتری افزود: زمانی که ملتی با عظمت و قدرت پیش می رود قطعا خار و خاشاک هم در مسیر ایجاد می شود. ظهور داعش در جهان اسلام توطئه بزرگی بود که با حمایت عربستان و امریکا صورت گرفت و قطعا از عالم اسلام رخ می‌بندد.

وی تصریح کرد: ‌این حادثه انسجام ملی ما را بیشتر کرد و مردم ما بیشتر به ابعاد غیر انسانی و غیر منطقی تفکری که عربستان حامی آن است و امریکا ان را پرورش می دهند پی بردند.

کلانتری با بیان اینکه ما این شهدا را به ساحت اباعبدالله تقدیم می‌کنیم گفت: با انسجامی که ایجاد شد در آینده با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری فتوحات بیشتری خواهیم داشت.

200

کد خبر: 787491

وب گردی

وب گردی