جلسه ستاد اجرایی مصاحبه دکتری در محل دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

جلسه ستاد اجرایی در محل دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار و نحوه اجرای  آزمون مصاحبه دکتری تخصصی سال 96 و همچنین مصاحبه پذیرفته شدگان مقطع دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر آرمین محمودی گفت: ستاد اجرایی فرایند مصاحبه در استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل و با ساماندهی تیم های مصاحبه در گروه‌های آموزشی شرح وظایف ابلاغ شد و بر اساس نمره کتبی داوطلبان در آزمون و نمره مصاحبه واجدین شرایط برای حضور در دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در 12 رشته مصوب برای سال تحصیلی 97-۹۶ معرفی می شوند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: با توجه به نظر ریاست محترم عالیه دانشگاه و رویکرد جدید در بحث کیفی سازی و ارتقای کیفیت، فرایند مصاحبه داوطلبان ورود به مقطع دکتری سال ۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی به واحد های مراکز استان ها تفویض اختیار شده است .
دکتر آرمین محمودی در جلسه ستاد اجرایی فرایند مصاحبه دکتری این واحد دانشگاهی گفت: صلاحیت علمی ملاک انتخاب و پذیرش دانشجویان مقطع دکتری است.
وی خاطر نشان کرد: نظر به رسالت ریاست عالیه دانشگاه مبنی بر ارتقای کیفیت امور پژوهشی و آموزشی و حرکت به سمت دانشگاهی کارآفرین، شایسته سالاری و توانمندی علمی ملاک انتخاب پذیرش دانشجو در مقطع دکتری خواهد بود.
دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد پس از اعلام نتایج درموعد مقرر، می توانند با مراجعه به وب سایت واحد یاسوج به آدرس http://iauyasooj.ac.ir و دریافت فرم اطلاعات اولیه، نسبت به تکمیل آنها و آماده سازی مدارک مربوطه اقدام کنند.
رییس ستاد اجرایی فرایند مصاحبه دکتری در استان کهگیلویه و بویراحمد درباره زمان و مکان برگزاری مصاحبه داوطلبان این استان گفت: برنامه مصاحبه با حضور تقریبی بیش از 1800 نفر داوطلب ورود به مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از تاریخ 30 تیر به مدت چهار روز در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج انجام خواهد گرفت.
دکتر آرمین محمودی افزود : احکام اعضای ستاد اجرایی فرایند مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد صادر و محل های مصاحبه به تفکیک رشته گروه‌های آموزشی در محل های دانشکده ها معین شده است .

200

کد خبر: 787530

وب گردی

وب گردی